مدرسه سینمایی عمار اعلام کرد:

فراخوان ایده و فیلمنامه در لوکیشن «راهپیمایی»/حمایت از تولید آثار داستانی با محوریت راهپیمایی

مدرسه سینمایی عمار بعد از تولید فیلم داستانی «تک خوان» و تجربه ای که از تولید آن به دست آمد قصد دارد از سه فیلمنامه که «لوکیشن» آنها راهپیمایی است، حمایت تولیدی کند.

به گزارش «عمار فیلم»، مدرسه سینمایی عمار بعد از تولید فیلم داستانی «تک خوان» و تجربه ای که از تولید آن به دست آمد قصد دارد از سه فیلمنامه که «لوکیشن» آنها راهپیمایی است، برای ساخت حمایت کند.

بر اساس این گزارش، منظور از برخورداری فیلمنامه ها از لوکیشن راهپیمایی صرفا دارا بودن مکان فیلم برداری نیست، بلکه مکانی هویت دار است که قصه ها، آدم ها، روابط، نشانه ها، آیین ها و اتمسفر خاص خود را دارد.

منظور از ثابت کردن از راهپیمایی به عنوان لوکیشن فیلمنامه ها، دستیابی به قصه ها، روابط، نشانه ها و آئین هایی موجود در جریان راهپیمایی است، لوکیشنی که با کمرنگ شدن آن در سینمای ایران، آدم ها و قصه های مرتبط با آن هم از سینما جدا شده است.

بر این اساس، فیلمنامه هایی با زمان ۵ الی ۲۰ دقیقه که حداقل ۶۰ درصد داستان آنها در لوکیشن راهپیمایی اتفاق بیفتد، ذیل این فراخوان بررسی و فیلم نامه های تایید شده حمایت تولیدی می شوند.

گفتنی است، داوطلبان و علاقمندان باید طرح و فیلمنامه خود را تحت نرم افزار  word با فرمت doc با فونت BNazanin و سایز ۱۴ به همراه مشخصات، نشانی و شماره تماس خود تا ۲۵ دی ماه امسال از طریق آیدی تلگرام @Filmnameammar ارسال کنند. در ضمن در توضیح فایل ارسالی باید عنوان مربوط به فراخوان «راهپیمایی» قید شود، با نویسندگان آثار منتخب از طریق شماره تلفن  مندرج در فیلمنامه تماس گرفته می شود.