«پلاک موقت» در جشنواره عمار رونمایی می‌شود/روایتی از زندگی یک شهید مدافع حرم

مستند-داستانی «پلاک موقت» بر اساس زندگی شهید «مصطفی شیخ‌الاسلامی» ساخته شده است که در مرحله تدوین نهایی قرار دارد. اولین اکران این فیلم در جشنواره عمار سال جاری خواهد بود.

به گزارش «عمارفیلم» و به نقل از پایگاه خبری نمانیوز، فیلم مستند-داستانی «پلاک موقت» بر اساس زندگی شهید «مصطفی شیخ‌الاسلامی» ساخته شده است که در مرحله تدوین نهایی قرار دارد. اولین اکران این فیلم در جشنواره عمار سال جاری خواهد بود.
محمد رعیت‌پور نویسنده و طراح این فیلم و پدرام زمانی کارگردان این اثر معرفی شده‌ است.
شهید شیخ‌الاسلامی ‌زاده چالوس است و علاوه بر افتخارات علمی، در ورزش جودو نیز مقام‌های استانی و کشوری را کسب کرد. وی پس از شهادت به‌عنوان اسطوره جودو انتخاب شده است. او به‌عنوان نیروی داوطلب راهی سوریه شد و در تاریخ ۱۶ آذر سال ۱۳۹۴ در شهر «حلب» توسط نیروهای داعش، به شهادت رسید.
محمد رعیت‌پور که در کارنامه خود سابقه نوشتن فیلمنامه‌هایی نظیر «خوش شانس»، «آلونک» و «زنگ خراب است لطفاً در بزنید» را دارد و آخرین ساخته بلند سینماییش با نام «پنج شب» در نوبت اکران است، پیش‌تولید یک فیلم داستانی بر اساس زندگی مدافعان حرم و خانواده‌های این شهدا را با نام «بعد از رفتنشان چه گذشت» به کارگردانی پدرام زمانی نیز آغاز کرده است.