فاطمیون، علمداران جبهه مقاومت هستند/ روایت تروریست‌هایی که از پرچم فاطمیون می‌ترسند

ساسان فلاح فر، تهیه‌کننده مستند «روی خط آتش» در مراسم رونمایی آن گفت: امروزه رزمندگان فاطمیون علمداران جبهه مقاومت هستند.

به گزارش «عمارفیلم» و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام ساسان فلاح‌فر، تهیه‌کننده مستند «روی خط آتش» در مراسم رونمایی این مستند میان جمع خانواده شهدا و رزمندگان فاطمیون گفت: در جبهه مقاومت رزمندگان بسیاری از جمله رزمندگان سوری، ایرانی، عراقی، افغانستانی، پاکستانی و لبنانی حضور دارند اما علمداران این جبهه مقاومت، رزمندگان فاطمیون هستند. تنها شما خانواده‌های شهدا نیستید که به شهدایی که در این راه تقدیم کرده‌اید افتخار می‌کنید بلکه ما هم مفتخریم که کنار خانواده‌های این عزیزان حضور داریم.

وی افزود: هدف امام خمینی(ره) صدور انقلاب به همه جای جهان و ایجاد تحول بود و امروزه فاطمیون جزو مهمترین گروه‌هایی در دنیا هستند که این کار را انجام می‌دهند. فاطمیون امروزه انقلاب اسلامی را به کشورهای دیگر به‌خصوص به سوریه صادر می‌کنند. امیرالمؤمنین(ع) به این رزمندگان اطمینان کرده است که ناموسش را دستشان سپرده است و تا وقتی خود اهل بیت نخواهند اجازه دفاع از حرم به کسی داده نمی‌شود.

فلاح‌فر در ادامه تصریح کرد: وقتی صدای مظلومان سوریه درآمد، ابوحامد، شهید خاوری، فاتح و… که مجموعاً ۲۲ نفر را تشکیل می‌دادند برای دفاع از این مظلومان رفتند و کم‌کم تبدیل به لشکری شدند که تروریست‌ها از آنان می‌ترسند، تا جایی که گاهی برخی گروه‌های دیگر وقتی می‌خواهند جلو بروند از فاطمیون می‌خواهند که پرچمشان را گرفته و با خود ببرند تا دشمن به‌گمان اینکه رزمندگان فاطمیون به‌سراغشان می‌آیند ترسیده و فرار کنند. این پرچم فاطمیون مقدس است و در دنیا اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به مهاجران افغانستانی گفت: یک زمانی عده‌ای در حق افغانستانی‌ها کم‌لطفی کردند ولی امروز عظمت خانواده‌های شهدای فاطمیون آن‌قدر زیاد است که می‌گوییم تنها افتخارمان حضور کنار این خانواده‌هاست. همسر و خواهران این شهدا امروز وظیفه زینبی دارند تا این اتفاقات جبهه مقاومت را به نسل بعد و فرزندان این شهدا منتقل کنند و بگویند که روزگاری در آن سوی دنیا چنین اتفاقاتی افتاد.