از تولیدات فاطمیون؛

مستند «روی خط آتش» رونمایی می شود

مستند «روی خط آتش» جدیدترین فیلمی است که به کارگردانی محمد حاجی مقصودی در مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید شده است.

به گزارش «عمارفیلم»، مستند «روی خط آتش» جدیدترین فیلمی است که به کارگردانی محمد حاجی مقصودی در مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید شده است.
این مستند کامل‌ترین اثری است که تاکنون در رابطه با اتفاقات یکی از مهم‌ترین مناطق سوریه یعنی تدمر (پالمیرا) تولید شده است. در این مستند که بیانگر چرایی سقوط تدمر و بازپسگیری آن است ترس نیروهای داعش از حضور نیروهای مقاومت در این منطقه و درنهایت فرار آن‌ها و کشیده شدن خط آتش به دیرالزور و رقه به تصویر کشیده شده است.
«روی خط آتش» روز دوشنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور خانواده‌ی معظم شهدا و رزمندکان فاطمیون و همچنین عوامل تولید فیلم در سالن آمفی تئاتر یکی از سراهای محله به آدرس تهران، میدان بهمن، بزرگراه تندگویان، خانی آباد نو جنوبی، خ میثاق جنوبی، شهرک بستان روبروی مسجدحضرت ابوالفضل انتهای کوچه۳۴ سالن آمفی تئاتر رونمایی و اکران می‌شود.
یکی دیگر از اتفاقات بسیار مهم این برنامه، رونمایی از اولین بازی رایانه‌ای فاطمیون با نام “نبرد برای ایمان” است که از تولیدات موسسه‌ی یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه‌ای فاطمیون می‌باشد.
پس از رونمایی، نشست معرفی و گفت‌وگو درباره‌ این اثر با حضور کارگردان، تهیه ‌کننده و عوامل فیلم برگزار خواهد شد. در این مراسم از میر آقا موسوی یکی از موثرترین تصویربرداران افغانستانی تقدیر می‌شود.
مستند روی خط آتش به کارگردانی محمد حاجی مقصودی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح فر در مرکز رسانه‌ای فاطمیون(س) تولید شده است.