جوهری خبر داد

پیوند مخاطبان هیات میثاق دانشگاه امام صادق(ع) با اکران کنندگان جشنواره فیلم عمار

مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) از پیوستن مخاطبان هیات میثاق با شهدا به اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از فارس، محسن جوهری مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) از پیوستن مخاطبان هیات میثاق با شهدا به اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

این فعال دانشجویی ضمن اشاره به ساختار کاملا مردمی هیات عزاداری اباعبدالله گفت: سایر برنامه‌های فرهنگی باید از الگوی مردمی هیات عزاداری در عرصه‌هایی همچون ایده پردازی، تأمین مالی، نیروی انسانی، مدیریت و تبلیغات بهره ببرند.

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار یکی از برجسته‌ترین حرکت‌های مردمی در عرصه فرهنگ و رسانه محسوب می‌شود. ما در مراسم دهه اول محرم هیات میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) شاهد این هستیم که هیات و جشنواره مردمی فیلم عمار به هم رسیده‌اند.

مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در ادامه گفت: به لطف خدا در غرفه عرضه محصولات جشنواره عمار شاهد این هستیم که بسیاری از عزاداران حسینی با احساس مسئولیت در قبال عرصه رسانه انقلاب اسلامی به خیل اکران کنندگان جشنواره عمار می‌پیوندند. امیدواریم در آینده شاهد این باشیم که هر عزادار حسینی، یک اکران کننده آثار جشنواره عمار باشد.