جشنواره عمار برگزار می‌کند:

اولین دوره آموزشی معرفتی «بازی» ویژه خانواده‌ها

جشنواره مردمی بازی عمار، اولین دوره آموزشی معرفتی خود را با عنوان «همبازی» و با حضور اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌کند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، جشنواره مردمی بازی عمار، اولین دوره آموزشی معرفتی بازی را با عنوان «هم‌بازی» ویژه والدین و خانواده‌ها با حضور اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش، این دوره با محوریت بررسی، اهمیت و ضرورت‌ بازی در موضوعات «بازی و تربیت کودک»، «نقش اسباب بازی برای کودکان» و «معرفی انواع روش‌های تربیتی» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، حسن عباسی، محمود سلطانی، حجت الاسلام میثم ظاهری، حجت الاسلام  اعلایی، مجید قادری، محمدهادی کرباسچی و مجتبی همتی‌فر اساتید این دوره آموزشی هستند.

بنابرین گزارش، هزینه ثبتنام این دوره، ۱۰۰ هزار تومان بوده و این دوره از ابتدای شهریور ماه، طی ۱۰ جلسه و در روزهای زوج از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در حسینیه هنر واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰ برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی‌دی تلگرامی @HamBazi_Admin مکاتبه و به کانال تلگرامی https://t.me/hambazi_tv مراجعه کنند.