با حضور دریادار سیاری؛

بازی «مبارزه در خلیج عدن ۲ » رونمایی شد

نسخه تلفن همراه بازی «مبارزه در خلیج عدن ۲» با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی دریایی آجا در نمایشگاه الکامپ ۹۶ رونمایی شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران، نسخه تلفن همراه بازی «مبارزه در خلیج عدن ۲» با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی دریایی آجا در نمایشگاه الکامپ ۹۶ رونمایی شد.

در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی “مبارزه در خلیج عدن ۲” که صبح امروز (دوشنبه دوم مرداد) توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزارشد، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی آجا، امیر سرتیپ گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتند.

گفتنی است این بازی رایانه‌ای که با موتور گرافیکی یونیتی (Unity 3D) و گرافیک و صداگذاری حرفه‌ای طراحی و تولید شده است به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و مبارزه تکاوران قهرمان این نیرو با دزدان دریایی منطقه خلیج عدن می‌پردازد.

«مبارزه در خلیج عدن» از نخستین بازی‌های ایرانی است که به جنگاوری مدرن پرداخته و در زمان حال روی می‌دهد و در آن کاربر در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش ایران به ماموریت‌های مهم و حساس در آب‌های بین‌المللی اعزام می‌شود ‌و به ایفای نقش می‌پردازد.

هدف از تولید نسخه دوم تکمیل سیر داستانی نسخه اول، تکمیل مراحل و ارائه بازی در پلت فرم جدید عنوان شده است.