«برادران» برگزیده نخستین جشنواره شهدای دفاع از حرم و مقاومت شد

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با عنوان «جوشن»، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.
مستند برادران

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» و به نقل از تسنیم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، «جوشن»، چهارشنبه سوم خرداد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه، برگزار شد.
بنابرین گزارش، در بخش فیلم این جشنواره، مستند «برادران» به کارگردانی مهدی نقویان و تهیه کنندگی مدرسه سینمایی عمار به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. همچنین از مستند «بومرنگ» به کارگردانی محسن نقی زاده که فانوس هفتمین جشنواره عمار را هم در کارنامه دارد و اثر «با مرگ زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی از نامزدهای دریافت فانوس هفتمین جشنواره عمار نیز تقدیر شد.
گفتنی است نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با عنوان «جوشن»، در زمینه‌های رسانه‌های دیجیتال، گرافیک، کتاب، فیلم، تولیدات رسانه‌ای، شعر، داستان، زندگی‌نامه، بین‌الملل و کارتون و کاریکاتور(بخش جنبی) با موضوعات دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه‌ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار و ۴۹۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.