راننده کامیون عماری رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب+فیلم

کتاب «مؤمن انقلابی، ابوالقاسم صدیقی»، راننده کامیون همراه رهبر انقلاب در دوران تبعید در سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، کتاب «مؤمن انقلابی، ابوالقاسم صدیقی»، راننده کامیون همراه رهبر انقلاب در دوران تبعید در سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

بنابر این گزارش، ابوالقاسم صدیقی، در سالهای تبعید رهبر انقلاب به ایرانشهر در زمان حکومت پهلوی با ایشان رفاقت و همراهی داشته است که شرح این خاطرات و وقایع در کتاب «مؤمن انقلابی» آورده شده است.

بر اساس این گزارش، رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود درباره دوران تبعیدشان به ایرانشهر سیستان و بلوچستان از ابوالقاسم صدیقی که در آن زمان راننده کامیون بوده است، به دلیل بصیرتشان در فعالیتهای سیاسی و مبارزه با رژیم شاهی به عنوان کسی نام می‌برند که در عین اینکه به حسب ظاهر عامی محسوب می‌شود اما جزء خواص است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب که توسط انتشارات صهبا گردآوری شده است به غرفه این ناشر در نمایشگاه کتاب تهران واقع در سالن ناشران عمومی، سالن A4، راهرو۳، غرفه ۲۱، مؤسسه ایمان جهادی مراجعه کنند.

گفتنی است ابوالقاسم صدیقی در افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار نیز از جمله تقدیرکنندگان مردمی بود که با اهدای جایزه ویژه «دستکش ننه عصمت» از محسن اردستانی رستمی، فیلمساز جوان جبهه فرهنگی انقلاب تقدیر کرد.

کلیپ مربوط به معرفی ابوالقاسم صدیقی را که در هفتمین جشنواره عمار پخش شد، در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

[fa type=”download”] دریافت کلیپ