زایران سرزمینهای نور، مهمان سینماسنگر جشنواره عمار شدند

نهمین روز سینماسنگر جشنواره عمار در هویزه روز غافلگیر کننده ای برای اکران کنندگان جهادی عمار بود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، نهمین روز سینماسنگر جشنواره عمار در هویزه روز غافلگیر کننده ای برای اکران کنندگان جهادی عمار بود.
بارندگی شب و بامداد به همراه وزش شدید باد شرایط سختی را ایجاد کرده بود، بچه های اکران کننده، از همان آغازین لحظات بارندگی در بامداد، برای جلوگیری از نفوذ آب تلاش خودشان را شروع کردند که نهایتا با مدتی تأخیر، سینماسنگر اکران های نهمین روز خود را با نمایش نماهنگهای هفتمین جشنواره عمار آغاز کرد.
با پیچیدن صدای سینماسنگر و برافراشته شدن دوباره پرچم آن، زائران که از شهرهای دور و‌ نزدیک از رشت و آمل در شمال کشور تا کوار در فارس، از گرمه سمنان در مرکز کشور تا آذری زبان های شمال غرب مهمان سینماسنگر جشنواره عمار شدند.
از نماهنگها که بگذریم، مستندهایی مثل مادرانه، اشک مادر، آهنگر، تخریب بهشت، بازگشت قهرمان، فتوکپی، کلاس، بازار محبت و آثار داستانی مثل سلام، به نمایش درآمدند.
انیمیشن های بختک و خاکریزهای نمکی هم دیگر آثاری بودند که برای کودکان و‌ نوجوانان پر شر و شور راهیان نور که پدر و‌ مادرشان را همراهشان به سینماسنگر کشانده بودند، در این روز به نمایش درآمدند.
اما در کنار سینماسنگر، گروه سرود موعود دلیجان هم برای بار چندم سرود تازه منتشر شده راهی را در جوار مزار شهدای هویزه اجرا کردند که با همراهی شورانگیز زائران راهیان نور هم مواجه شد.

سینماسنگر جشنواره عمار در کنار یادمان شهدای هویزه، از ۲۱ اسفند اکران های خود را آغاز کرده و تا هفتم فروردین ماه، میزبان زایران سرزمین های نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.