مسئول جشنواره مردمی عمار در بشرویه:

اکران مجدد فیلم فاخر «بادیگارد» در بشرویه

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار تصریح کرد: فیلم «بادیگارد» ساعت 18:30 در هیئت دخیل العباس فردا اکران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره عمار به نقل از پیام بشرویه، “هادی حسینی نژاد” مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بشرویه از اکران مجدد فیلم فاخر «بادیگارد» در بشرویه خبر داد.

وی افزود: در ادامه اکران فیلم های حماسه و برجسته انقلابی در شهرستان بشرویه که به همت جشنواره مردمی فیلم عمار صورت می پذیرد با توجه به استقبال مردم فیلم بادیگار برای دومین بار اکران خواهد شد.

حسینی نژاد ادامه داد: بانوان و آقایان میتوانند برای تماشای این فیلم فاخر چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه در محل هیئت دخیل العباس بشرویه حضور داشته باشند.

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار تصریح کرد: این فیلم ساعت ۱۸:۳۰ در مکان یاد شده فردا اکران خواهد شد.

گفتنی است فیلم فاخر «بادیگارد»، به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان مطرح سینما ساخته شد.

موضوع این فیلم درباره بادیگاردی به نام «حیدر» است که وظیفه‌اش محفاظت از مسئولان بلندپایه کشور است. پرویز پرستویی در نقش حیدر نقش آفرینی می‌کند. حیدر دارای شخصیت آرمانگرایی است که شاهد مسائلی در کارش است که همین مسائل حیدر را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

مریلا زارعی در این فیلم در نقش همسر حیدر بازی می‌کند. او عاشقانه حیدر را دوست دارد. حیدر در خانواده و از سمت دخترش همیشه درباره ارتباط وظیفه و آرمان‌هایش مورد سؤال قرار می‌گیرد. داستان این فیلم از جایی شروع می‌شود که اتفاقی برای کاراکتر نقش محمود عزیزی می‌افتد و به دنبال آن مشکلاتی برای حیدر پیش می‌آید و….