از افتتاحیه عمار در تایباد با یتیم خانه ایران تا اختتامیه در گراش فارس

اکران های رایگان و جشنواره فیلم عمار در تایباد در روزهای 20 و 21 بهمن ماه در سینما قدس تایباد برگزار می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، اکران های عمومی و سراسری جشنواره فیلم عمار در سراسر کشور ادامه دارد و در این بین در تایباد با اکران ها با اکران فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» افتتاح می شود و در گراش در مراسمی این اکران ها پایان می یابد.

دبیرخانه این اکران های عمومی که در تربت جام و تایباد قرار دارد اعلام کرد اکران فیلم سینمایی یتیم خانه ایران که به عنوان افتتاحیه این اکران ها پخش می شود رایگان بوده اما بلیط فروشی فیلم های منتخب هفتمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار در محل سینما قدس تایباد صورت می گیرد.

خبر دیگر اینکه نخستین اکران فیلم سینمایی «ترمینال غرب» روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه به نشانی شیراز – آستانه سید علاالدین حسین علیه السلام – کوچه معاونت فرهنگی شهرداری – مرکز همایش های شهر انجام می شود.

بر اساس این گزارش، ناصر نوبری دیپلمات و تحلیلگر سیاسی و استاد روابط بین الملل و سفیر سابق ایران در اتحادیه جماهیر شوری در این برنامه با موضوع استراتژی آمریکا در برخورد با ایران اقدام به سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است نمایش فیلم «ترمینال غرب» اولین اکران این فیلم سینمایی در سطح استان فارس خواهد بود که دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در شهر شیراز نمایش داده می شود.

همچنین برگزاری مراسم رونمایی از «ترمینال غرب» سیاسی ترین فیلم سال در تسوج دیگر برنامه ای است که برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ترمینال غرب» اثر برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به کارگردانی «قربانعلی طاهرفر» و تهیه کنندگی «حامد بامروت نژاد» ساخته شده است.

این فیلم داستانی قرار است روز جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۶ عصر در فرهنگسرای شهرداری تسوج برای مردم و علاقمندان به نمایش گذاشته شود.

آخرین خبر اینکه اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم عمار در گراش امروز، پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود.

مراسم پایانی هفتمین جشنواره فیلم عمار در گراش با نمایش فیلم داستانی هنگامه، اکران آثار برگزیده جشنواره هفتم و تقدیر از فعالان انقلاب و به همراه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالن همایش دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می شود.

بر این اساس، رضا احسان پور نویسنده، شاعر و و طنزپرداز مطرح کشور و همچنین مجری رادیو و تلویزیون به عنوان میهمنا ویژه در این مراسم حضور خواهد داشت.