بسته خبرهای کوتاه از اکرانهای مردمی عمار

از سخنرانی شمشادی در چهارمحال تا اکران های دهه فجر در نیشابور

در روزهای آینده در ادامه اکران های جشنواره عمار جاری برنامه های مختلف و متنوعی در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، در روزهای آینده در ادامه اکران های جشنواره عمار جاری برنامه های مختلف و متنوعی در سراسر کشور ازجمله در چهارمحال بختیاری، اصفهان، نیشابور خراسان رضوی، داراب استان فارس و شهرک کوثر برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرکرد

مراسم اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با برگزاری مراسم سومین سالروز شهادت «علی عسگری» شهید مدافع حرم، روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در این مراسم که در بخش های مختلف و متنوعی تدارک دیده شده «حسن شمشادی» خبرنگار صدا و سیما در کشورهای سوریه و عراق سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است در اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار «محمدحسین رضایی» خواننده نوجوان انقلابی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

نمایش دایو در شهرک کوثر

خبر دیگر اینکه فیلم سینمایی «دایو» در شهرک کوثر اکران می شود. «دایو» نخستین فیلم ساخته شده درمورد شهدای غواص است که در قالب اکران های مردمی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرک کوثر اکران می شود.

بر اساس این گزارش، این فیلم سینمایی فردا یکشنبه ۱۰ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرک کوثر نمایش داده خواهد شد.

اکران ترمینال غرب در داراب

همچنین در خبری دیگر، اکران فیلم داستانی «ترمینال غرب» در شهرستان داراب دیگر برنامه ای است که در قالب اکران های شهرستانی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سطح این شهرستان برگزار می شود.

این فیلم داستانی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه به همراه اجرای خواننده نسل جوان «علی نصیرنژاد» و با حضور عوامل فیلم در در سینما جوان شهرستان داراب اکران می شود.

گفتنی است فیلم داستانی «ترمینال غرب» از ۱۲ الی ۱۶ بهمن ماه در سطح شهرستان داراب و بخش های فسارود، جنت شهر و فورگ نمایش داده خواهد شد.

نمایش مستند «آقای نخست وزیر» در اصفهان

دیگر خبر ارسالی از اکران های مردمی عمار در سراسر کشور، نمایش مستند تحسین شده «آقای نخست وزیر» به کارگردانی «محمدرضا امامقلی» است.

بر این اساس نمایش این مستند در قالب هفته فیلم انقلاب اسلامی و در چهارمین شب از برگزاری این هفته انجام می شود.

برنامه اکران مستند «آقای نخست وزیر» امروز شنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۸ در کتابخانه مرکزی واقع در مرکز فیلم سازان انقلاب اسلامی اصفهان برگزار می شود.

اکران های دهه فجر در نیشابور

برگزاری هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار نیشابور نیز آخرین خبری است که در این بسته خبری اعلام میشود. بر این اساس این دوره از جشنواره از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه این شهر برگزار خواهد شد.

بر این اساس، پخش فیلم های برگزیده این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار هرشب در محل هایی از جمله مسجد الرضا (ع)، کانون فرهنگی آسمان هشتم و پایگاه بسیج شهید نارنجی انجام می شود.

زمان نمایش فیلم های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به مدت ۱۰ شب بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود.