مسئول جشنواره مردمی عمار در بشرویه:

هشتمین محموله کمک های مردمی بشرویه برای مدافعان حرم ارسال شد

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بشرویه از ارسال هشتمین محموله کمک های مردمی بشرویه برای مدافعان حرم خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از پیام بشرویه، از سال قبل که جشنواره فیلم عمار با دعوت عمومی «ننه عصمت» مادربزرگ مهربان یزدی آغاز شد، توانست بانی شرکت مردم در پویش کمک به مدافعان حرم شود.

امسال هم این پویش با استقبال بسیار بیشتری از سال قبل رونق گرفته و طرح بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم به صورت منظم‌تر در مساجد و پایگاه های بسیج سراسر کشور و شهرستان بشرویه و حتی زودتر از رسیدن زمستان شروع شد.

در این طرح معنوی علاوه بر حمایت از رزمندگان اسلام، موجب آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان با زندگی و آرمان‌های شهدای مدافع حرم شده و در هر مراسم معنوی، دعای دسته‌جمعی مردم بشرویه برای سلامتی و پیروزی مدافعان حرم و آزادی مردم مظلوم کشورهای جنگ‌زده در گوش آسمان نجوا می شود و این همان قصه همدلی و همراهی مردم بشرویه با مظلومان سراسر جهان و جهادگران راه خدا است.

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بشرویه در گفتگوی خبری با پیام بشرویه از ارسال هشتمین محموله کمک های مردمی بشرویه برای مدافعان حرم خبر داد.

“هادی حسینی نژاد” با اشاره به اینکه آغاز جشنواره عمار با حمایت بسیار خوب مردم بشرویه از ساب گذشته شروع شد گفت: مردم شهید پرور شهرستان بشرویه همواره حمایت بی دریغانه خود را از جبهه های مقاومت اعلام کرده و در حد توان خود کمک کرده اند و بیشترین حمایت ها در قالب بافت لباس گرم برای مدافعان حرم بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با شروع این طرح از سال گذشته در بشرویه تا کنون ۸ محموله کمک ها شامل اقلام خشکبار، لباس گرم، اقلام ورزشی و ….. ارسال شده و شهرستان بشرویه به عنوان یکی از شهرهای نمونه خراسان جنوبی در ارسال کمک های مختلف مردمی به جبهه های مقاومت می باشد.

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بشرویه افزود: در هشتمین محموله کمک های مردمی با همت بانوان بسیجی و مومن شهرستان بشرویه تهیه شده است بیش از ۵۰۰ کلاه و شالگردن می باشد.

حسینی نژاد با اشاره به همکاری پایگاه های بسیج خواهران در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پایگاه های ام الشهدا، مرضیه، حضرت فاطمه، حضرت زینب، ام البنین و مسجد امیرالمؤمنین همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح بافت لباس گرم برای مدافعان حرم داشته اند و بیش از ۲۰۰ بانوی بسیجی مشارکت کره اند.

وی افزود: آغاز این پویشش از نیمه پاییز در سال جاری و از دی ماه در سال گذشته شروع و رونق گرفته است که همزمان با آغاز اکران عمومی آثار جشنواره عمار، در شهرستان بشرویه بود و بانوان این خطه کویری در زمستان با بافتن البسه گرم، به پویش حمایت های مردمی از رزمندگان جببه مقاومت پیوستند.

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بشرویه با اشاره به دیگر کمک های انجام شده توسط خیرین هم گفت: کمک های مردمی در قالب تهیه خشکبار، اهداء کمک های نقدی، بافت البسه، نوشتن نامه های مختلف و دیدار از خانواده های شهدای مدافع حرم در بشرویه نیز از دیگر اقدامات جشنواره مردمی فیلم عمار در بشرویه بوده است.

حسینی نژاد افزود: ین پشیبانی های قوی مردمی از رزمندگان اسلام نشات گرفته از تجربه دفاع مقدس است که موجب نزدیک تر شدن دل های رزمندگان و افزایش اعتماد و اراده در انان می شود.

مسئول جشنواره مردمی فیلم عمار در بشرویه از ارسال و تحویل هشتمین محموله کمک های مردمی بشرویه به مدافعان حرم خبر داد و گفت: روز گذشته این محمول از محل حسینیه مزار شهدای شهرستان بشرویه ارسال و به صورت مستقیم تحویل نماینده لشکرفاطمیون در مشهد مقدس گردید.

وی افزود: پویش مردمی ارسال کمک به رزمندگان مدافع حرم با کمک مردم شهید پرور شهرستان بشرویه همچنان ادامه دارد.