دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان:

جشنواره فیلم عمار به تمام مردم اختصاص دارد/ اماکن عمومی میزبان عمار هستند

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در حوزه سیستان عنوان کرد: جشنواره فیلم عمار به تمام مردم اختصاص دارد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حامد سالاری گفت: سیستان نیز همانند سایر نقاط کشور میزبان جشنواره عمار است بنابراین از اماکن عمومی برای نمایش این فیلم ها استفاده می شود تا تمامی مردم بتوانند از تماشای فیلم های جشنواره لذت ببرند.

وی تصریح کرد: در جشنواره فیلم عمار فیلم های مختلف با موضوعات متنوع از قبیل مدافعان حرم، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و جهاد فرهنگی نمایش داده می شود و در این راستا فیلم سازان توانای کشور هنرنمایی کرده اند.

سالاری ابراز داشت: جشنواره فیلم عمار از آغاز به کار مورد توجه و عنایت ویژه رهبر انقلاب قرار گرفت و در این راستا ایشان دست اندرکاران این جشنواره را همیشه مورد تشویق و حمایت قرار داده اند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در حوزه سیستان تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم عمار ایجاد فضای فرهنگی مناسب و بالندگی را برای منطقه به ارمغان خواهد آورد بنابراین انتظار می رود مردم و مسولان سیستان با دیدن فیلم های جشنواره از آن استقبال خوبی به عمل آورند.

سالاری با بیان اینکه، جشنواره فیلم عمار در سال های گذشته با استقبال خوب مردم سیستان مواجه بوده است تاکید کرد: این جشنواره متعلق به هیچ سازمان و ارگان خاصی نیست و در این راستا با توجه به فقدان سینما در سیستان به منظور بهره برداری تمامی اقشار مردم فیلم های جشنواره در اماکن عمومی از قبیل ادارات، مدارس، پارک ها، مساجد و دانشگاه ها نمایش داده خواهد شد.