باشگاه فیلم سوره با چه آثاری به عمار می آید؟/ معرفی نسل جدید فیلمسازان انقلابی

باشگاه فیلم سوره حوزه هنری به عنوان یکی از مجموعه های انقلابی با ۲۱ اثر داستانی، انیمیشن و نماهنگ در هفتمین جشنواره

به گزارش «روابط عمومی جشنواره فیلم عمار» به نقل از خبرگزاری نسیم، باشگاه فیلم سوره حوزه هنری به عنوان یکی از مجموعه های انقلابی تولیدکننده فیلم داستانی با ۲۱ اثر داستانی، انیمیشن و نماهنگ در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حاضر خواهد شد.

باشگاه فیلم سوره در بخش فیلم داستانی با فیلم های کوتاه «دوئل»، «گزارشگر»، «جایی میان ابرها» و «کابوس» ساخته سیدمحمدرضا خردمندان، «مزاحم»، «آلبالو خشکه»، «جیب کت»، «چشم به راه» و «قابلمه» ساخته حسین دارابی، «رویای نیمه شب» ساخته اصغر عباسی، در بخش نماهنگ با آثار «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا، «ارغوان» و «چای روضه» به کارگردانی مهدیار عقابی و در بخش انیمیشن با انیمیشن پرافتخار «آنتراکت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور می یابد.

این مجموعه همچنین قصد دارد در جشنواره امسال عمار کارگردانان جدیدی را در عرصه فیلم داستانی معرفی کند که در کارگاه تجربه باشگاه فیلم سوره یا «کات» نخستین کارگردانی خود را در حوزه فیلم داستانی تجربه کرده اند و اکنون با آثارشان در هفتمین جشنواره فیلم عمار حضور خواهند داشت.

فیلم های داستانی «سیخفیل» ساخته سامان غنائمی، «حضرت مهندس» ساخته حسین امانی، «خارجه» ساخته مریم مدرس، «خاطره» ساخته رقیه فتحی، «۱۳ آبان» ساخته مرتضی راوش، «تراس» ساخته محمد علیزاده و «اسرار پشت پرده» ساخته امید میرزایی از جمله این آثار و چهره ها هستند.

باشگاه فیلم سوره به لحاظ مضمونی با آثاری در موضوعات مختلف دین و اخلاق، سبک زندگی، خانواده، تولید ایرانی، مقاومت اسلامی و سیاست به هفتمین جشنواره فیلم عمار می آید.

انتهای پیام/