فیلم های جشنواره عمار در تمامی شهرستان های استان فارس اکران می شود

دبیر جشنواره فیلم عمار در استان فارس گفت: فیلم های جشنواره عمار در تمام شهرستان های استان فارس اکران می شود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری بسیج، محمدعلی یزدان شناس با اشاره به آغاز توزیع فیلم های این جشنواره اظهار داشت: جشنواره عمار در دو بخش فعالیت می کند، بخش نخست که توزیع و اکران فیلم ها است از ابتدای آذرماه آغاز می شود و در استان فارس این بخش از ۶ آذرماه شروع شده و در تمامی شهرستان ها و بخش های استان امکان اکران فیلم ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخش دوم جشنواره مربوط به ارسال آثار، داوری و اعلام آثار برگزیده است، گفت: این بخش براساس برنامه ریزی اعلام شده هر سال ۹ دی ماه برگزار می شود.

یزدان شناس با اشاره به اینکه تعداد آثار ارسالی از استان فارس به دبیرخانه جشنواره هنوز مشخص نیست، افزود: این امر به این دلیل است که دبیرخانه هنوز درحال دریافت آثار از استان ها است و آمار دقیقی نمی توان اعلام کرد.

دبیر جشنواره فیلم عمار در استان فارس با اشاره به اینکه یکی از آثار ارسالی از استان فارس در سطح ملی اکران می شود، خاطرنشان کرد: فیلم « آن مرد زنده است» به کارگردانی علی نیکومنش به دلیل ویژگی های ممتازی که داشته در سطح ملی اکران می شود و برنامه ای ویژه برای رونمایی از آن در نظرگرفته شده است.

وی تصریح کرد: امسال ۶ دی وی دی از دبیرخانه جشنواره به استان ها ارسال شده که شامل آثار داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و تیزر می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ammarfilm.ir از نحوه دریافت فیلم ها اطلاع حاصل کنند.