اکران فیلم های هفتمین جشنواره عمار در مساجد جهرم

مسئول اجرایی اکران مردمی جشنواره عمار در جهرم گفت: شش فیلم جشنواره مردمی عمار در مساجد شهرستان جهرم اکران می شوند
جشنواره مردمی عمار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» و به نقل از «پسین جهرم» احسان رحیمی مسئول اجرایی اکران مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در جهرم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : فیلم های هفتمین جشنواره مردمی عمار در مساجد و پایگاه های مقاومت جهرم اکران خواهند شد.

وی بیان داشت: شش فیلم «آقای سفیر»، «تازه اول عشق است»، «تولد یک رویا»، «قصه فیل و الاغ»، «راز مزار» و «دیگران» از جمله فیلم هایی است که در این اکران مردمی به نمایش گذاشته خواهد شد.

رحیمی با اشاره به استقابل خوب مردم از این جشنواره در سال های گذشته افزود : کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه ۸۸ زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلم‌سازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه رسانه ملی و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند. این اتفاق باعث شکل‌گیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد. نام این جشنواره -که مبدأ شکل گیری و روش‌های نوین و متفاوتی در مقایسه با جشنواره‌های رایج دیگر داشت- به نام پرچمدار روشن‌گری و تبیین حق‌طلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت.

دبیر اجرایی اکرام مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در جهرم خاطر نشان کرد: اکران فیلمهای جشنواره عمار برای همه امکان پذیر است و هر فردی می تواند اکران کننده فیلم‌های عمار شود.

وی با اشاره به شرایط اکران فیلم های جشنواره ابراز داشت: اکران آثار جشنواره به شرایط پیچیده ای نیاز ندارد. اکران کننده مکانی برای اکران در نظر‌ می‌گیرد و فیلم‌های عمار را تحویل می گیرد. همه جزئیات اکران از قبیل انتخاب یک یا چند اثر برای اکران، مکان اکران، مخاطب و… با تشخیص اکران کننده انجام می گیرد.