همدان با ۲۰ اثر در هفتمین جشنواره عمار حاضر می‌شوند

فیلمسازان و هنرمندان استان همدان از زمان انتشار فراخوان هفتمین دوره این جشنواره تاکنون، 20 اثر به دبیرخانه عمار
جشنواره مردمی فیلم عمار-فیلم ما

به گزارش «عمارفست»، بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی عمار، فیلمسازان و هنرمندان استان همدان از زمان انتشار فراخوان هفتمین دوره این جشنواره تاکنون، ۲۰ اثر به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند.

براساس این گزارش، بیش‌ترین آثار ارسالی فیلمسازان و هنرمندان این استان در قالب‌های پویانمایی و مستند و با موضوعات تاریخ معاصر ایران و اقتصاد مقاومتی بوده است و از بین فیلمسازان استان همدان، تورج علوی، مهدی شاد و امید سیفی بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.

ضمن آن‌که علاقمندان و فعالان فرهنگی تا ۱۰ آذر فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «لوح‌نگار» و «اقلام تبلیغی» با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی ammarfilm.ir ثبت و حداکثر پنج روز پس از آن به دبیرخانه تحویل دهند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت و اکران مردمی فیلم‌های عمار با مراجعه به وبسایت جشنواره، ثبت‌نام و آثار جشنواره عمار را در مسجد، مدرسه، پایگاه بسیج، دانشگاه، هیئت و… به نمایش بگذارند.