کرباسی با ۳ اثر به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار می‌آید

این کارگردان و مستندساز گفت: امسال با دو فیلم کوتاه «دادگاه» و «بازیکن اصلی را بکش» به همراه یک تیزر فرهنگی به نام «تنها یک تولد» در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا می‌کنم.

سیدمهدی کرباسی کارگردان و مستندساز در گفتگو با «عمار فیلم» با اشاره به آثاری که برای حضور در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار درنظر گرفته در سخنانی، گفت: سال گذشته تعدادی اثر برای حضور در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ساخته بودم که به جشنواره هم ارسال کردم اما به مرحله بررسی نرسید.

وی افزود: به همین دلیل امسال هم این آثار را برای دهمین دوره این رویداد سینمایی ارسال می‌کنم. البته در این میان تهیه کنندگی دو اثر و کارگردانی یک اثر دیگر برعهده من بوده است.

این کارگردان ادامه داد: نخستین اثر فیلم کوتاهی با عنوان «دادگاه» است که کارگردانی آن برعهده مصطفی رضوانی است. این فیلم کوتاه که در مدت زمان ۷ دقیقه ساخته شده با موضوع اتفاق ها و رخدادهای زمان جنگ است.

کرباسی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه «دادگاه» روایتگر ماجرای رزمنده ای است که قصد ازدواج با دختری را دارد اما خانواده دختر با این ازدواج مخالفت می کنند و در نهایت دوستِ رزمنده و همسرش در سناریویی باعث می‌شوند که پدرِ دختر به این ازدواج رضایت بدهد.

وی اضافه کرد: دومین کار هم فیلم کوتاه ۴ دقیقه ای با عنوان «بازیکن اصلی را بکش» است. کارگردان آن بر عهده من قرار دارد که دارای فضایی فانتزی بوده و موضوع آن نیز تلفیق زندگی حقیقی و زندگی مجازی است. مخاطبان در این فیلم کوتاه به این موضوع برمی‌خورند زمانی که زندگی مجازی برای شخص بسیار برجسته شود تبدیل به تهدید می‌شود.

این کارگردان تصریح کرد: سومین کار هم «تنها یک تولد» نام دارد که یک تیزر فرهنگی یک دقیقه‌ای است که درباره تک فرزندی و آسیب‌های آن صحبت می‌کند. تهیه کنندگی آن برعهده من قرار دارد، کارگردان این کار آقای کشاورز هستند و محمد ابوالفضلی مجری طرح این تیزر فرهنگی بودند.