با حضور فعالان فرهنگی و رسانه‌ای؛

مستند «بانو» در سینما سوره اصفهان اکران شد/ تقدیر از کارگردان مستند «جمعه‌های کتاب»

مستند «بانو» به کارگردانی محمد حبیبی منصور، با حضور فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و همچنین اقشار مختلف مردم بخصوص خانواده محترم شهدا در سینما سوره اصفهان اکران شد.

به گزارش «عمار فیلم»، مستند «بانو» به کارگردانی محمد حبیبی منصور، صبح جمعه سوم آبان ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و همچنین اقشار مختلف مردم بخصوص خانواده محترم شهدا در سینما سوره اصفهان اکران شد.

برنامه اکران مردمی مستند «بانو» با مشارکت سینما سوره حوزه هنری برگزار شد و استقبال مخاطبان بخصوص فعالان فرهنگی و رسانه‌ای اصفهان به صورتی بود که سالن ۲۵۰ نفره سوره حوزه هنری اصفهان به صورت کامل پر از جمعیت شد.

در برنامه اکران مستند «بانو» شاهد حضور مادران شهدای شاخص اصفهان از جمله مادر شهید قوچانی، مادر شهید تورج زاده و تعداد دیگری از مادران سرداران شهید استان اصفهان بودیم. ضمن اینکه از هشت نفر از اکران کننده‌های خانم شامل خانم افشاری، خانم عبدالهی از فولادشهر، خانم عبدالهی نژاد، خانم امینی، خانم عابدی، خانم بحرینی، خانم یکتاپور از خبرگزاری تسنیم و خانم بابایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

از دیگر اتفاق های مهم و خوبی که در جریان اکران مستند «بانو» در سالن سوره حوزه هنری اصفهان روی داد بلیط فروشی اختیاری بود که مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بلیط فروشی صورت گرفته است. ضمن اینکه در بخش تقدیر این برنامه مادران شهدا از آقای روح الله جوانی تصویربردار مستند «بانو» و از تصویربرداران بسیار خوب استان اصفهان تقدیر کردند.

همچنین در بخش فراخوان های مردمی با موضوع «بهترین اثر درباره کتاب فروشی» از مهدی عبدالهی، کارگردان مستند «جمعه‌های کتاب» تقدیر و تجلیلی به عمل آمد که به او تندیس شهید حججی و یک ربع سکه اهداء شد.

کفتنی است به دنبال توافق صورت گرفته با حوزه هنری اصفهان قرار است دو هفته یک بار روزهای جمعه در سینما سوره و یا سالن سینما سعدی حوزه هنری اکران فیلم های برگزیده جشنواره عمار اکران شوند.