تقدیر از کارگردان مستند «نجات» توسط فرزند شهید همدانی

کارگردان مستند «نجات» در برنامه اکران این مستند بعد از نماز جمعه در حسینیه هنر توسط فرزند شهید همدانی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش «عمار فیلم»، مستند «نجات» به کارگردانی امیرحسین نوروزی بلافاصه بعد از نمازجمعه در سینمامردم «حسینیه هنر» اکران شد.

این اکران با استقبال ۵۸۰ هزارتومانی مخاطبان، نمازگزاران تهرانی از بلیت اختیاری انجام شد. این میزان استقبال به صورتی بود که سالن نمایش مستند «نجات» پر از جمعیت نمازگزاران از اقشار مختلف مردم بود که برای تماشای این مستند به حسینیه هنر آمده بودند.

در این برنامه جایزه فراخوان شهید همدانی شامل تندیس شهید همدانی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات توسط فرزند شهید به کارگردان این فیلم داده شد. مستند «نجات» فانوس بهترین فیلم بخش مدافعان حرم در نهمین جشنواره مردمی فیم عمار را دریافت کرده بود.

فراخوان جایزه مردمی یکی از بخش های اصلی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سال گذشته بود که در این بخش از جشنواره، هر یک از مردم، تشکل های مردمی و یا موسسات فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی می‌توانستد موضوعات و دغدغه های مدنظر خود را به فیلمسازان پیشنهاد داده و با تعیین جوایز مادی و معنوی خود، آنان را به تولید اثر در آن موضوعات ترغیب نمایند. این بخش امسال و در دهمین دوره این رویداد سینمایی هم درنظر گرفته شده است. امیر حسین نوروزی کارگردان مستند «نجات» هم بر همین اساس هم توسط مورد فرزند شهید همدانی تقدیر قرار گرفت.

سینمامردم حسینیه هنر واقع در خیابان ۱۶ آذر هر هفته بعد از نمازجمعه، فیلم‌های منتخب جشنواره مردمی فیم عمار را اکران می‌کند.