پویش مردمی «برادری» در کشور آغاز به کار کرد/ نمایش فیلم‌های عمار با موضوع افغانستان

اکران‌کنندگان مردمی عمار در سراسر کشور، پویش «برادری» را با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی کلید زدند.

به گزارش «عمار فیلم»، اکران‌کنندگان مردمی عمار در سراسر کشور، پویش «برادری» را به همراه اکران فیلم‌های جشنواره عمار با موضوع افغانستان و با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی کلید زدند که این پویش تا روز پنجشنبه، ۳ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، باتوجه به صحبت‌های نسنجیده اخیر یکی از مسئولان در مورد مهاجران افغانستانی مقیم ایران، اکران‌کننده‌های مردمی سراسر کشور در اقدامی ابتکاری و خودجوش، پویش «برادری» را در مدت زمان یک هفته در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

تا امروز و در قالب پویش «برادری»، آثار جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع افغانستان، در شهرهای چناران، میناب، نهاوند، فراشبند، باغملک و نیک‌شهر اکران شده است. در این میان، شهرهای فراشبند و نهاوند نسبت به سایر شهرهای کشور فعال‌تر ظاهر شدند و فیلم‌های جشنواره عمار را در مصلای نمازجمعه، مدارس و بقاع متبرکه نمایش دادند.

بر این اساس، شهرهای تهران، اشتهارد کرج، میاندوآب، رامهرمز، آباده، ماسال، سبزوار، سرخس، راوند کاشان، ایذه، یزد، دهاقان اصفهان، بیرجند، شیراز، ورامین، مشگین‌شهر اردبیل، نیکشهر سیستان، کازرون، جهرم، مهدی‌شهر، سمنان، بستان‌آباد و دانشگاه صنعتی شاهرود نیز اکران فیلم‌های جشنواره عمار با موضوع افغانستان را در دستور کار خود دارند.

در این پویش، مستندهای «فرمانده»، «مادرانه»، «پسرم» و «ماموریت خدا» در کنار فیلم داستانی «جمعه‌گل» و نماهنگ «وارثین»، برای مخاطبان و علاقه‌مندان اکران می‌شود و همچنین کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» که درمورد شهدای افغانستانی دفاع مقدس و نوشته «محمدسرور رجایی» است، برای مخاطبان معرفی و توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت این فیلم‌ها و پیوستن به پویش برادری، می‌توانند به سایت Ekran.AmmarFilm.Ir مراجعه کنند.