در گفتگو با مسئول اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بهمئی:

جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار در شهرستان بهمئی

راشد طیاری نژاد مسئول اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بهمئی گفت: جشنواره عمار یک جنبش مردمی برای تبیین اکران فیلم در کشور است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از پایگاه خبری عصر زاگرس، اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار به صورت ویژه به مدت سه شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با همکاری انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ تا ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ برگزار می گردد.

راشد طیاری نژاد مسئول اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بهمئی گفت: جشنواره عمار یک جنبش مردمی برای تبیین اکران فیلم در کشور است.

وی گفت: این اتفاق از سال ۸۹ به وجود آمد و منجر به شکل گیری جشنواره عمار شد تا فیلم ها یا محصولات هنری را به دست مخاطب برساند و نمایش دهد.

طیاری نژاد افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار بستری است برای به نمایش در آمدن مسائل مهم و حیاتی کشور و در آن به موضوعات متنوعی مانند ابعاد گفته نشده‌ی تاریخ معاصر، بیداری اسلامی و جهانی، مشکلات و معضلات مردم، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، سبک زندگی، حجاب، دفاع مقدس، انتخابات، مفاسد اقتصادی و اداری، خانواده، جوانان، فتنه سال ۸۸، جنگ نرم، نماز جمعه و … پرداخته می شود که در قالب های مستند، داستانی، انیمیشن، نماهنگ، موشن‌گرافیک، پاورپوینت و «فیلم ما» (فیلم‌های مردمی) ارائه می گردد.

مسئول ستاد اکران مردمی ادامه داد: جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار در شهرستان بهمئی اکران می شود و امید می رود این برنامه و محتوای مناسب در جهت آگاهی مردم و سبک زندگی آن ها مؤثر باشد.

این مسئول اضافه نمود: اکران جشنواره عمار به صورت ویژه به مدت سه شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با همکاری انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ تا ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ برگزار می گردد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه جشنواره عمار مردمی می باشد، دیگر فیلم ها و محتوای جشنواره بعد از اکران در اختیار مدارس و مساجد شهرستان و نیز بخش های ممبی و سراسیاب یوسفی جهت اکران قرار می گیرد.

طیاری نژاد در پایان این مصاحبه گفت: با توجه به اهمیت رسانه و تأثیرگذاری آن بر باورها و سبک زندگی و نیز فعالیت های جامعه غرب بر مدیریت رسانه جهت الگوسازی اهداف خود باید جشنواره ای همانند جشنواره عمار را غنیمت شمرد؛ لذا در همین راستا از همه ی مردم عزیز شهرستان، مسئولین محترم، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم و فرهنگیان عزیز دعوت می کنیم همراه با خانواده به تماشای این فیلم ها بنشینند.