گروه هنری کات با پنج اثر داوطلب حضور در جشنواره عمار می شود

گروه هنری کات وابسته به باشگاه فیلم سوره با پنج اثر خواهان حضور در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار می شود.

به گزارش «عمار فیلم»، حسین دارابی، مدیر گروه هنری «کات» در سخنانی، گفت: مرکز تخصصی تولید فیلم کوتاه داستانی «باشگاه فیلم سوره» امسال نیز مطابق سال های گذشته با معرفی چند هنرمند جدید پای به نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: این گروه برای نهمین دوره جشنواره عمار آثار جدیدی را در همکاری با هنرمندان جوانی همچون میلاد محمدی، مهدی افضل زاده، محسن امانی، محمد پایدار و احمد حیدریان آماده نمایش کرده است.

دارابی افزود: همچنین تولیدات تازه ای از کارگردانانی همچون حسین دارابی، سامان غنائمی، محمدحسین امانی، یوسف جعفری و مهدیه محمدی در گروه هنری «کات» به سرانجام رسیده و برخی نیز مراحل آخر فنی خود را پشت سر می گذارند.

دارابی در ادامه خاطرنشان کرد: «نفرس» به کارگردانی سامان غنائمی، «گل ایرانی» به کارگردانی محمدحسین امانی، «هر سال اربعین» به کارگردانی میلاد محمدی، «نفرین شدگان» به کارگردانی مهدی افضل زاده و «کف و خون» به کارگردانی مشترک محمد پایدار و احمد حیدریان از جمله این آثار هستند.

گفتنی است، کات» در سومین سال فعالیت خود زیرمجموعه «باشگاه فیلم سوره» تاکنون توانسته هنرمندان مستعدی را به عرصه فیلمسازی معرفی کند. شناسایی استعدادهای جوان و دعوت آن ها به همکاری، برنامه ریزی دقیق مبتنی بر رشد افراد و کمک به ارتقاء حرفه ای فیلمسازان از مهمترین سرفصل های فعالیت «کات» می باشد.

نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در سراسر کشور برگزار می شود.