فراخوان جایزه مردمی «جمکران»، در نهمین جشنواره عمار

در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره عمار، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، جایزه مردمی «جمکران» را برای بهترین اثر این جشنواره با موضوع «مهدویت» اعلام کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره عمار، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، جایزه مردمی «جمکران» را برای بهترین اثر این جشنواره با موضوع «مهدویت» اعلام کرد.

بنابراین گزارش، دبیرخانه نهمین جشنواره عمار در کنار بخش رقابتی خود، در بخش جدید «فراخوان‌های مردمی» از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است با مراجعه به Ammarfilm.ir موضوعات و دغدغه‌های مد نظرشان را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند.

حجت الاسلام آل هاشم، شیخ زکزاکی، امرالله احمدجو، کارگردان سریال روزی روزگاری، سوران پیامی کارآفرین مهابادی و قهرمان مستند «آفراندن»، خانواده شهید موسوی گردیزی، از رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس، انجمن قرآنی خیرالبریه نهاوند، انجمن فرهنگی شهید بهروز محمدی ایذه و… از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که فراخوان‌های خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام کردند.

دبیرخانه جشنواره عمار تا تاریخ ۲۰ آذر ۹۷ از فراخوان‌های جدید استقبال می‌کند و فراخوان‌هایی که با رویکرد محتوایی جشنواره مطابقت دارند، در فراخوان نهایی اعلام خواهند شد.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

                                                          جهت ثبت فراخوان خود کلیک کنید

                                                                    ثبت فراخوان مردمی