«رویای مرجان» آماده حضور در جشنواره عمار است

محسن اسلام‌زاده با اشاره به تهیه کنندگی دو مجموعه مستند، از ثبت اثر «رویای مرجان» برای شرکت در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

به گزارش «عمار فیلم»، محسن اسلام‌زاده مستندساز سینمای ایران درباره فعالیت‌های اخیر خود و حضورش در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: یک مجموعه مستند ۷ قسمتی پرتره درباره شخصیت‌های آمریکایی و اروپایی حاضر در کنفرانس افق نو در حال تولید داریم که ساخت و تدوین چند قسمت به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: از این مجموعه، تهیه‌کنندگی یکی از این قسمت‌ها که درباره «پل لارودی» فعال آمریکایی ضدصهیونیسم و از بنیان‌گذاران جنبش آزادی فلسطین، برعهده من بوده و مهدی خوش‌نژاد هم کارگردان کار است. در روند ساخت باقی قسمت‌ها هم مشارکت داریم.

این مستندساز بیان کرد: تهیه‌کنندگی یک مجموعه مستند ۱۰ قسمتی را هم در دست دارم که با همکاری مرکز صدا و سیمای خراسان و درباره شهدای ایرانی و افغانستانی مدافع حرم خراسانی؛ شهیدان مصطفی و مجتبی بختی، محمدرضا سنجرانی، سردار محسن قاجاریان و… است. مجری طرح این مجموعه، مرکز رسانه‌ای فاطمیون بوده و محمدمهدی خالقی، محسن عقیلی، وحید کاظمی، ساسان فلاح‌فر، مسعود دهنوی، مسعود زارعیان، مهدی محمودی و محمدصالح نوروزنژاد، فیلمسازانی هستند که کارگردانی آثار این مجموعه را برعهده دارند.

اسلام‌زاده خاطر نشان کرد: مستند «رویای مرجان» پروژه دیگرم است. این اثر درباره شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار بندر ترکمن و سومین فرماندار زن جمهوری اسلامی ایران بود که در جریان فاجعه منا به شهادت رسید.