بسته ویژه جشنواره عمار برای هفته بسیج / نگاه خاص به وقایع دوران دفاع مقدس و فتنه ۸۸

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بسته فیلمی را ارائه کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بسته فیلمی را برای اکران در این هفته ارائه کرد.

بر این اساس، مستندهای «سید ابراهیم» درباره شهید مصطفی صدرزاده، «پایی که جا نماند» خاطرات سیدناصر حسینی پور از اردوگاه ها و زندان های مخفی عراق، «برادران» با موضوع دسیسه های سرویس های جاسوسی و رسانه های غربی در فتنه ۸۸، «آتش به اختیار» روایتی از فعالیت های فرهنگی و جهادی شهید محسن حججی، «من میترا نیستم» روایتی درباره زندگی شهیده زینب کمایی از جمله آثار این مجموعه فیلم هستند.

همچنین مستندهای «عقبه» خاطرات حاج عباس دست طلا یکی از رزمندگان زمان جنگ از دوران دفاع مقدس، «آخرین سخنرانی» قصه ای از زندگی سردار شهید طاهری، «چریک کوچک» با موضوع عملیات نمادین آزادسازی دانشمند هسته ای از دست آمریکایی ها، «صالح آباد» روایت فعالیت های مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک صالح آباد جنوب تهران و «گردان قاطریزه» درباره حمل تجهیزات در دفاع مقدس با استفاده از قاطر از دیگر آثار این بسته فیلم هستند.

بر اساس این گزارش در این بسته فیلم در کنار مستندهای درنظر گرفته شده برای اکران، فیلم کوتاه «دایو» با موضوع ۱۷۵ شهید غواص که دست بسته توسط جنایتکاران بعثی زنده به گور شدند و دو نماهنگ به نام های «راهی که ناتمومه» با موضوع تاریخ معاصر که در یادگان شهدای هویزه ساخته شده و «شبیه افسانه ها» با موضوع روند پیروزی انقلاب و عملکرد بسیج در موقعیت های مختلف از جمله فتنه ۸۸ تدارک دیده شده است.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان و اکران کنندگان مردمی می توانند برای دریافت آثار به سایت اکران مردمی جشنواره عمار به نشانی Ekran.Ammarfilm.ir مراجعه کنند.