فصل سوم تیزرهای اقتصاد مقاومتی در راه تلویزیون

سری جدید تیزرهای اقتصاد مقاومتی از تولیدات مدرسه سینمایی عمار درباره حمایت از کار و کارگر ایرانی با عنوان «نوکر»، «برنده» و «داستان آینده» بزودی از رسانه ملی پخش می‌شوند.

به گزارش «عمار فیلم»، محمدحسن بزرگی‌راد، تهیه کننده تیزرهای اقتصاد مقاومتی با اشاره به ساخت فصل جدید این تیزرها گفت: تولید سه تیزر «نوکر»، «برنده» و «داستان آینده» در مدرسه سینمایی عمار به پایان رسیده را تولید کرده و این کارها در نوبت پخش از رسانه ملی قرار دارد.

وی افزود: تیزر سه دقیقه‌ای «نوکر یا ارباب» در مورد بحث خرید جهیزیه و ارتباط آن با کالای داخلی است. مخاطبان در این تیزر که در بازار نقش جهان اصفهان ساخته شده است تقابل بین خرید کالا توسط مردم و عظمت ملت را مشاهده می‌کنند.

این تهیه کننده ادامه داد: نویسندگی این کار برعهده زینب خسروشاهی و کارگردانی آن هم برعهده مهدی حسینی است که پیش از این هم فیلم کوتاه «تک خوان» و نماهنگ «خلوت خوب» را برای مدرسه سینمایی عمار کارگردانی کرده است. محمد اسماعیلی هم مجری طرح کار است.

بزرگی راد خاطرنشان کرد: دومین کار، تیزر «برنده» درباره مواجهه سلبریتی‌ها با کالای ایرانی است. یوسف صیادی، محمد جواد رضایی و سامان غنایمی بازیگران این تیزر چهار دقیقه‌ای هستند که به کارگردانی محمد حسین امانی، نویسندگی محسن امانی، بازنویسی مهدی طاهر و بر اساس طرحی از فاطمه رضایی ساخته شده است.

بزرگی راد عنوان کرد: سومین تیزر تولیدی ما «داستان آینده» در مورد خرید لوازم التحریر برای بچه‌ها است. در این تیزر به مخاطبان نشان دادیم که خریدهای به ظاهر جزئی برای بچه‌ها چه نسبتی با تصورات و آینده آنها دارد. این کار با لهجه آبادانی ضبط شده و بازیگران آن بچه‌های خوزستانی هستند. کارگردانی و نویسندگی این کار برعهده میثم ملکی پور است.

پیشتر دو فصل از مجموعه تیزر‌های اقتصاد مقاومتی در ۹ قسمت، به طور گسترده از شبکه کودک پخش شده بود.