تورقوزآباد محل برگزاری نشست خبری نهمین جشنواره عمار

اولین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، روز یکشنبه 22 مهر، ساعت 15 با حضور اهالی رسانه و مسئولان این جشنواره به میزبانی خانواده شهدای روستای تورقوزآباد برگزار می‌شود.

به گزارش «عمارفیلم»، اولین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، روز یکشنبه ۲۲ مهر، ساعت ۱۵، با حضور اهالی رسانه و مسئولان این جشنواره به میزبانی خانواده شهدای روستای تورقوزآباد، از توابع بخش کهریزک شهرستان ری برگزار می‌شود.
در این نشست که با هدف اعلام اولویت‌ها و تبیین محورهای نهمین دوره این جشنواره صورت می‌گیرد، نادر طالب‌زاده، دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاست‌گذاری و سیدرسول منفرد، دبیر اجرایی این جشنواره حضور خواهند داشت.
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان نهمین دوره این رویداد سینمایی را در چهار بخش «فراخوان مردمی»، «فراخوان معرفی سوژه و حمایت از تولید»، «بخش آثار رقابتی» و «اکران مردمی» منتشر کرده است و متقاضیان شرکت در جشنواره، تا ۲۰ آبان، فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» و«فیلم ما» با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
همچنین دبیرخانه این جشنواره از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است موضوعات و دغدغه‌های مد نظر خود را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند. دبیرخانه جشنواره اعلام کرده است قصد دارد تدریجاً فراخوان‌های دریافتی از مردم تا دی‌ماه را جایگزین فراخوان خود کند، اما در عین حال تعدادی از فراخوان‌های دریافتی تا امروز را نیز اعلام کرده است.
شیخ ابراهیم زکزاکی، حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز، امراله احمدجو، کارگردان سریال روزی روزگاری در کنار تعدادی از گروه‌های مردمی از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که تاکنون فراخوان‌های مردمی خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام کرده‌اند.
گفتنی است نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه ۹۷، همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.