تخریب محل برگزاری جشنواره عمار در غزه به دست جنگنده های صهیونیستی

مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» که محل برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه بود مورد هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و از بین رفت.

به گزارش «عمار فیلم»، مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» شهر غزه که مدتی پیش میزبان فیلم های جشنواره عمار بود، به دنبال حمله چند روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و از بین رفت.

بنابراین گزارش، این مرکز فرهنگی و هنری از معروفترین و بزرگترین مراکز فرهنگی، هنری و نمایشی شهر غزه بود که مردم خسته از دردها و سختی‌ها در این شهر محاصره شده برای تماشای فیلم، اجرای موسیقی و دیدن تئاتر به آنجا می رفتند.

بر اساس این گزارش، مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» میزبان سه دوره از چهار دوره اکران‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در شهر غزه بود و افتتاحیه دوره های اول، دوم و چهارم این جشنواره را میزبانی کرده بود.

در جریان جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه در این مرکز فرهنگی و هنری فیلم های مطرح سینمای ایران چون بازمانده، شکارچی شنبه، فرشتگان قصاب، یتیم خانه ایران، تنهای تنهای تنها و نزدیک تر از رگ برای مردم شهر غزه اکران شده بود.

گفتنی است پس از تخریب این مرکز فرهنگی و هنری بسیاری از گروه های موسیقی به نشانه تاکید بر مقاومت در غزه در خرابه های آن اقدام به اجرای موسیقی کردند.

تصاویر تخریب موسسه فرهنگی – هنری «سعید المسحال» توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی را در ادامه این مطلب می توانید ببینید.