دهم تیرماه

مستند «پیشمرگان» در خبرگزاری مهر رونمایی می‌شود

مستند «پیشمرگان» که روایتگر فعالیت بانوان جهادگر نهاوندی در زمان جنگ تحمیلی است فردا دهم تیر در خبرگزاری مهر رونمایی می شود.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری مهر، مستند «پیشمرگان» به کارگردانی مجتبی حصاری و تهیه کنندگی امیر مهریزدان تولید شده است و فردا یکشنبه دهم تیر ماه با حضور عوامل اصلی مستند در خبرگزاری مهر رونمایی می شود.

این مستند روایت بانوان جهادگر نهاوندی است که در سال های دفاع مقدس در پشتیبانی جبهه فعالیت داشتند. مسموم کردن کمک ها و اقلام ارسالی مردم برای رزمندگان جبهه، یکی از کارهایی بود که منافقان برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی انجام می دادند، این بانوان نهاوندی که به پیشمرگان، معروف شدند قبل از ارسال کمک ها به جبهه آنها را بررسی می کردند.

عوامل مستند «پیشمرگان» عبارتند از مجتبی حصاری کارگردان، امیر مهریزدان تهیه کننده، حسن گلشنی مدیر تولید، تورج هیبتی تصویربردار، ناصر فکور تدوین و صداگذار، پروانه معصومی و مجتبی الله وردی گوینده متن، تهیه شده در واحد مستند عمار.

«پیشمرگان» فردا یکشنبه دهم تیر ماه ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس خبرگزاری مهر رونمایی می شود.

خبرگزاری مهر در خیابان استاد نجات الهی، بین چهارراه طالقانی و سمیه، کوچه بیمه، پلاک ۱۸ واقع شده و حضور عموم در مراسم آزاد است.