مدیر سینما بهمن بیرجند:

«به وقت شام» پر فروش ترین فیلم سینما بهمن بیرجند شد/ عدم استقبال مردم از فیلم‌های ماه مبارک رمضان

مدیر سینما بهمن بیرجند گفت: فیلم «به وقت شام» که تا تاریخ 10 خرداد روی پرده سینما بود، نسبت به سایر فیلم های سینما بهمن پر مخاطب و بالاترین آمار فروش را به خود اختصاص داد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مجتبی تخم کار مدیرسینما فردوسی بیرجند در سخنانی، اظهارکرد: درماه مبارک رمضان فیلم های این سینما در سانس های قبل افطار به صورت نیم بها است.

وی افزود: اما به دلیل عدم اطلاع رسانی استقبال خوبی ازاین فیلم ها تاکنون نشده است.

مدیرسینما فردوسی بیرجند بیان کرد: سانس پخش فیلم های تگزاس وخجالت نکش قبل از افطارساعت ۱۴:۳۰ و ۱۶:۱۵ است وبعد از افطار ۲۱:۳۰ و ۲۳ که سانس های بعداز افطار هزینه های آن کامل است.

تخم کار عنوان کرد: فروش فیلم تگزاس تاکنون به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده است و فیلم خجالت نکش به دلیل اینکه به تازگی روی پرده سینما آمده است،فروش زیادی تاکنون نداشته است.

وی اظهارکرد: فیلم لاتاری تا قبل از ماه مبارک رمضان روی پرده ی سینما فردوسی بود و فروش آن بیش از ۴۰ میلیون تومان رسید.

مدیر سینما فردوسی بیرجند گفت: این فیلم ها تا پایان ماه مبارک رمضان روی پرده سینما است وتا عید فطر فیلم جدیدی اکران نخواهد شد.

حسین واحدی مدیرسینما بهمن بیرجند نیز در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان فیلم های چهار راه استامبول،تگزاس و خجالت نکش در سینما بهمن بیرجند حال اکران است و سانس های قبل افطار نیم بها است؛ سانس پخش فیلم چهارراه استامبول در ساعتهای ۱۴:۳۰ و ۲۱ شب است، فیلم تگزاس ساعتهای ۱۸ و ۲۳ و خجالت نکش نیز در ساعتهای ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی خوبی در مورد اکران های ماه مبارک رمضان نشده است، گفت: فیلم های سینما بهمن نیز در سانس های قبل از افطار استقبال چندانی ندارد.

واحدی گفت: فیلم به وقت شام که تا تاریخ ۱۰ خرداد روی پرده سینما بود، نسبت به سایر فیلم های اینسینما از لحاظ مخاطب پر مخاطب ترین فیلم و نسبت به فروش در بین سایر فیلم‌ها اول شد.