تعداد تماشاچیان «فیلشاه» از یک میلیون گذشت

بر اساس آمار سیستم مکانیزه فروش، تعداد تماشاچیان «فیلشاه» از یک میلیون نفر گذشت و این انمیشین احتمالاً گیشه ۸ میلیارد تومانی را تجربه می‌کند.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری فارس، تعداد مخاطبان انیمیشن «فیلشاه» در سینماهای مکانیزه طی هفته گذشته از مرز یک میلیون نفر عبور کرد.

با ادامه اکران انیمیشن سینمایی «فیلشاه»، تاکنون بیش از یک میلیون نفر به تماشای این فیلم در سینماهای مکانیزه سراسر کشور نشسته‌اند.

تازه‌ترین محصول گروه «هنرپویا» در حالی به فروش ۸ میلیارد تومانی نزدیک می‌شود که این فیلم عنوان «پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران» را نیز از آن خود ساخته است. این رکورد پیش از این در اختیار «شاهزاده روم» محصول پیشین گروه‌ «هنرپویا» بود که مطابق آمار سینماهای مکانیزه با جذب بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مخاطب، همچنان عنوان «پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران» را یدک می‌کشد.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، داستان بچه فیلی دست و پا چلفتی است که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله شود، اما هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود… .

این انیمیشن تازه‌ترین محصول گروه «هنرپویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات فرهنگی هنری هفت‌سنگ و سلوک افلاکیان به عنوان یک کمپانی کاملاً خصوصی است که با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» تولید و عرضه شده است.