اکران مستند «با صبر زندگی» برای دانشجویان سیرجانی

مستند «با صبر زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی در جریان اکران های مردمی خود، در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد سیرجان به نمایش درآمد.

به گزارش «عمار فیلم»، مستند «با صبر زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی در جریان اکران های مردمی خود، در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد سیرجان به نمایش درآمد.

محبوبه اسدی از دانشجویان و مسئول اکران این مستند درباره این موضوع گفت: به دنبال برنامه ریزی هایی که از قبل برای نمایش مستندهای جشنواره مردمی فیلم عمار در دانشگاه این شهر انجام شد، مستند «با صبر زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی را برای دانشجویان این دانشگاه اکران کردیم.

اسدی ادامه داد: با توجه به اینکه مستند «با صبر زندگی» درباره اتفاقات سوریه است و در آن به داستان فوعه و کفریا دو شهر این کشور و ماجرای تبادل اسرای سوری و داعشی پرداخته شده مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان این مستند را تماشا کردند در پایان اکران فیلم به موضوع غمناک آن اشاره کردند و گفتند از دیدن مستند و برخی از صحنه های آن متاثر شدند.

اسدی تصریح کرد: مستند «با صبر زندگی» بعد از همایش عکاسی محیط زیست که معاونت پژوهشی با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار کرد برای دانشجویان اکران شد.