امام جمعه نیکشهر:

فیلمهایی مانند «به وقت شام» موجب وحدت مردم می شود

حجت الاسلام احمد لطفیان با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم نیک‌شهر، اهل سنت هستند، گفت: فیلمی مانند «به وقت شام» تاثیر خوبی برای مردم داشته و موجب اتحاد در برابر گروه هایی چون داعش می شود.

به گزارش «عمار فیلم» حجت الاسلام و المسلمین احمد لطفیان سرگزی امام جمعه نیک شهر با اشاره به اکران عمومی فیلم سینمایی «به وقت شام» در این شهرستان استان سیستان و بلوچستان در سخنانی با بیان اینکه نیک‌شهر افتخار می کند که میزبان دو شهید مدافع حرم است، گفت: در اکران فیلم سینمایی «به وقت شام»، مردم، استقبال خوب و پرشوری از نمایش این فیلم انجام دادند.

حجت الاسلام لطفیان خاطرنشان کرد: پیش از اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» چهره خبیث داعش برای مردم این شهرستان روشن بود اما پس از نمایش این فیلم، مردم مطمئن تر از گذشته شدند و در انتهای اکران این فیلم هم، تنفر و انزجار خود را از این گروه تروریستی اعلام کردند.

امام جمعه شهرستان نیک شهر با بیان اینکه بیش از ۹۰درصد مردم نیک‌شهر، اهل سنت هستند، یادآور شد: تماشای فیلمی مانند «به وقت شام» تاثیر خوبی برای مردم داشته و موجب اتحاد آنها در برابر گروه های تروریستی چون داعش می شود. مردم با تماشای این قبیل فیلم ها از نزدیک با ظلم ها و جنایت های این گروه تروریستی و مظلومیت رزمندگان مدافع حرم آشنا می شوند.

حجت الاسلام لطفیان عنوان کرد: اگر فیلم های دیگری همانند «به وقت شام» که از جاذبه و جذابیت خوبی برای مردم این شهرستان برخوردار هستند در اختیار داشته باشیم آنها را هم برای مردم اکران می کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: ما همواره به دنبال اکران چنین فیلم هایی برای افزایش بصیرت مردم هستیم تا ضمن افزایش دانش و اطلاعات آنها و آشنایی با مباحث دشمن شناسی، با چهره واقعی دشمنان اسلام و ایران نیز آشنا شوند.

وی تصریح کرد: اکران فیلم هایی چون «به وقت شام» در شناخت دوست و دشمن کمک بسیار فراوانی به مردم کشور می کند و موجب می شود تا مردم با هم متحد و یکپارچه شوند.

امام جمعه شهرستان نیک شهر در همین باره اضافه کرد: مردم با تماشای چنین فیلم هایی متوجه می شوند که آنهایی که دم از پیامبر (ص) می زنند و پرچم الله را بلند می کنند اما ظلم، جنایت، بدعهدی و آدم کشی می کنند هیچ نسبتی با دین اسلام ندارند.

حجت الاسلام لطفیان افزود: امروز نه فقط مردم نیک شهر بلکه همه مردم ایران به خوبی می‌دانند گروه تروریستی داعش توسط آمریکا، اسرائیل و آل سعود حمایت و پشتیانی می شوند.