با حضور خانواده شهید مدافع حرم؛

اکران ویژه «به وقت شام» با حضور خانواده اولین شهید اهل سنت مدافع حرم آذربایجان غربی

فیلم «به وقت شام» با حضور خانواده اولین شهید اهل سنت مدافع حرم آذربایجان غربی در بوکان اکران شد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری ایرنا، در هنگام نمایش این فیلم علاوه بر علاقه مندان به سینما، مسئولان و خانواده های شهدا به همراه خانواده شهید اسماعیل شجاعی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه بوکان پیش از نمایش این فیلم با اشاره به رشادت های جوانان جبهه مقاومت در سوریه اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت با رشادت های خود در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستادند و در نهایت نیز با اهدای خون خود موفق به پاسداری از اسلام حقیقی شدند.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: اقدامات وحشیانه جبهه کفر و استکبار در سوریه آنچنان که روی داد و مدافعان حرم از نزدیک با آن رو به رو بودند، قابل روایت نیست.

وی گفت: داعش و حامیان آنان چنان جنایت هایی در قبال مردم بی گناه سوریه انجام دادند که با هیچ فیلمی قابل تصویر کشیدن نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، شهید اسماعیل شجاعی در شمال حلب سوریه حین جنگ با داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید شجاعی که در هنگام شهادت ۴۵ سال داشت، در عملیات آزاد سازی ۲ شهر نبل و الزهرا در سوریه که بیش از چهار سال در محاصره تروریست‌های تکفیری بود، در بهمن ماه ۱۳۹۴ به خیل شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوست.

مردم شهرستان بوکان ۳۷۲ شهید والا مقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

فیلم به وقت شام داستان رشادت های خلبانان ایرانی در روزهای اول جنگ در سوریه است که به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا درسال ۱۳۹۶ تولید شد.

شهرستان بوکان فاقد سینما بوده و فیلم های سینمایی در این شهرستان اکران نمی شود.