«به وقت شام»، شاهکار حاتمی کیا برای تصویر کردن رشادتهای مدافعان حرم است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تاکید بر اینکه شکست داعش و پایان حکومت تکفیری‌ها در عراق، سوریه و لبنان با پنجه‌های قدرتمند سپاه پاسداران محقق شد، گفت: کارنامه سپاه پاسداران از ابتدا

به گزارش عمار فیلم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به روز پاسدار و ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان امام‌حسین (ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان اساسی‌ترین و مهم‌ترین نهاد انقلاب اسلامی، ولایتمدار، با روحیه انقلابی و جهادی، معنویت، دانش و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یک نهاد کارآمد، قوی و کارساز در صحنه‌های بحرانی بوده است، افزود: بدون تردید سپاه پاسداران در همان آغازین پیروزی انقلاب با تدبیر امام راحل (ره) برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جوانانی انقلابی، مومن و متعهد تاسیس شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: مسئولیت‌های خطیری برای پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام و آرمان‌های شهدا بر عهده سپاه پاسداران است لذا در این راستا کارنامه درخشانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد.

لطفی با تاکید بر اینکه شکست داعش و پایان حکومت تکفیری‌ها در سوریه، عراق و لبنان با پنجه‌های قدرتمند سپاه پاسداران محقق شد، تصریح کرد: این مهم به اذعان دوست و دشمن است که اگر سپاه پاسداران و حضور مستشاران نظامی سپاه نبود الان داعش در بغداد، دشمق و بیروت بود .

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران در جهان از قدرتمندترین نیروهای نظامی است، یادآور شد: اوج اقتدار نظام ما بخش اعظم‌اش مربوط به سپاه پاسداران و نیروهای مسلح است.

وی در ادامه با تقدیر از «ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان فیلم «به وقت شام» برای به تصویر کردن رشادت‌های مدافعان حرم، گفت: حاتمی‌کیا با ساخت این فیلم، شاهکاری هنری خلق کرد که متاسفانه از سوی برخی افراد مورد هجمه‌هایی هم قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام به پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص شکست آمریکا در منطقه اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در روز مبعث نیز در دیدار با مسئولان بیان کردند که «سران مثلث آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایتکار هستند» که در حمله به سوریه نیز ناکام ماندند و رژیم صهیونیستی نیز هنوز در وحشت انتقام ایران اسلامی است.

لطفی با بیان اینکه امروز قدرت ایران اسلامی در منطقه بی‌بدیل است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز از مقتدرترین نظام هاست اما در بحث اقتصاد ضعیف عمل کردیم و متاسفانه واحد پول کشورمان امروز از ارزش چندانی برخوردار نیست .

امام‌جمعه ایلام در پایان با اشاره به بحث جاسوسی در برخی نهادها و ارگان‌ها عنوان کرد: نمونه آن اخیرا در سازمان محیط زیست دیده شد که در مسئله برجام نیز باید گفت که سیاست‌های انفعالی در شان ملت انقلابی ما نیست.