حجت الاسلام صدیقی:

اکران «به وقت شام» حاتمی کیا گل کرده است

حجت الاسلام صدیقی گفت: خداوند را شاکر هستیم فیلمسازانی داریم که دلباخته نظام، انقلاب و جبهه ها هستند و فیلم هایی تولید می کنند که تاثیرگذاری های فراوانی دارند.

به گارش «عمار فیلم»، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی امام جمعه صومعه سرا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در سخنانی،گفت: اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در روزهای اخیر، واقعا گل کرده است.

وی در همین باره افزود: خداوند را شاکر هستیم فیلمسازانی داریم که دلباخته نظام، انقلاب و جبهه ها هستند و فیلم هایی تولید می کنند که تاثیرگذاری های فراوانی دارند. البته بی‌وفایی های فراوانی از طرف دشمنان و دوستان نادان معمولا به این افراد می شود. اما مردم و آحاد جامعه ما اقبال بسیار خوبی از این قبیل فیلم ها به عمل می آورند.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اکران این فیلم در هفته جاری در صومعه سرا خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در کنار این فیلم، انیمیشن «فیلشاه» هم در این شهرستان اکران شده است که جمعیتی در حدود ۳ هزار نفر از مردم این فیلم را تماشا کردند که بلیط فروشی آن در سطح کشور کم نظیر بوده است.

امام جمعه صومعه سرا در پایان سخنان خود تصریح کرد: الحمدلله مردم خوب ما همیشه از این قبیل فیلم ها استقبال می کنند و همین حمایت های کم، در سطح کشور تاثیرگذار است.