امام جمعه موقت ماسال با اشاره به اکران قریب الوقوع به وقت شام در ماسال:

مردم برای اکران به وقت شام تبلیغ کنند و تماشاگر این فیلم باشند

امام جمعه موقت ماسال با اشاره به اکران قریب الوقوع فیلم سینمایی به وقت شام در سینماشادی ماسال، از همه مردم خواست ضمن تبلیغ این اثر ارزشمند که گوشه ای از مجاهدت های مدافعان حرم را به تصویر کشیده است

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام بهرام آزموده امام جمعه موقت شهرستان ماسال در خطبه های امروز نماز جمعه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اهل بیت (س) را بهترین الگو برای انسان ها نامید.

وی یکی از ویژگی های بارز امام حسین (ع) را اخلاص برشمرد و تذکر داد: ما هم اگر بخواهیم اعمال مان در جامعه اثرگذار باشد باید نیت‌مان خالص باشد.

امام جمعه موقت ماسال تأکید کرد: در انقلاب اسلامی هم هرجا اخلاص داشته ایم نتیجه اش را دیده ایم

آزموده در خطبه دوم نمازجمعه ماسال، ضمن گرامیداشت روز پاسدار، با اشاره به اهمیت پاسداری از ارزشها، افزود: امروز یکی از برنامه های دشمنان این نظام اسلام هراسی و پاسدار هراسی است چون هرجا که دشمن خواسته حرکتی کند پاسداران آنجا مقابله کرده اند.

وی در ادامه با پاسداشت روز جانباز، افزود: ما باید قدر جانبازان کشور را بدانیم.

آزموده با اشاره با صحبت های مقام معظم رهبری در روز بعثت، یکی از مهمترین امر به معروف ها را امر به معروف فرهنگی دانست و با اشاره به اکران قریب الوقوع فیلم سینمایی به وقت شام در سینماشادی ماسال، از همه مردم خواست ضمن تبلیغ این اثر ارزشمند که گوشه ای از مجاهدت های مدافعان حرم را به تصویر کشیده است، تماشاگر آن باشند.