ممانعت از اکران «به وقت شام» در دانشگاه هنر

مسئول بسیج دانشگاه هنر در خصوص علت تاخیر در اکران فیلم به وقت شام گفت: تعدادی از دانشجویان در زمان اکران این فیلم تاکنون مانع اکران آن شدند.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری دانشجو، رضوی، مسئول بسیج دانشگاه هنر در خصوص لغو اکران فیلم سینمایی به وقت شام، ساخته ابراهیم حاتمی کیا که قرار بود ساعت ۱۴ امروز در این دانشگاه اکران شود، گفت: اکران به وقت شام با همه مجوز‌های قانونی از سوی معاونت فرهنگی حراست و همچنین بودجه‌هایی که نیاز بود از سمت بسیج دانشجویی تامین شود برنامه ریزی شد.

مدافعان داعش مانع اکران «به وقت شام» در دانشگاه هنر شدند!

وی افزود:، اما تعدادی از دانشجویان دانشگاه که این افراد محدود هم هستند و فکر می‌کنند که تفکر غالب دانشگاه هستند معتقدند فیلمی که با تفکر حاتمی کیا ساخته شده اجازه اکران در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر را ندارد.

مسئول بسیج دانشگاه هنر خاطرنشان کرد: این فیلم براساس برنامه قرار بود ساعت ۱۴ اکران شود که استقبال ویژه‌ای از سوی دانشجویان نیز صورت گرفته و مسئولان دانشگاه برای دیدن این فیلم به سالن آمفی تئاتر دانشکده سینما تئاتر آمده است، اما این دانشجویان مانع اکران این فیلم شدند.

مدافعان داعش مانع اکران «به وقت شام» در دانشگاه هنر شدند!

وی در خصوص تعیین تکلیف اکران این فیلم گفت: فعلا مسئولان دانشگاه در حال گفتگو با این دانشجویان هستند که مشکل اکران حل شود.

ضمناً لازم به ذکر است در روز‌های اخیر در دانشگاه خیام مشهد نیز از اکران این فیلم جلوگیری به عمل آمده بود.

بعد از پیگیری های متعدد هم اکنون این فیلم در حال اکران است.