اکران فیلم های جشنواره عمار در مدرسه علمیه الزهرا س بندرعباس

معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس از اکران فیلم های جشنواره عمار در این مدرسه خبر داد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، فاطمه استادی معاون فرهنگی – تبلیغی این مرکز در سخنانی، گفت: فیلم «سلام» و نماهنگ «منم باید برم» روز سه‌شنبه با حضور طلاب در مدرسه علمیه الزهراء (س) بندرعباس به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه، معرفی و شناساندن فیلم های انقلابی و مردمی جشنواره عمار به طلاب، اشنایی با دیدگاه های سازندگان فیلم های این جشنواره و تشویق به حمایت و اکران فیلم های جشنواره عمار در مکان های تبلیغ مثل مساجد و پایگاه های بسیج است.

وی بیان کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار یک جشنواره سینمایی ایرانی است که دی ماه هر سال در ایران برگزار می‌شود.

خانم استادی تصریح کرد: نام این جشنواره به نام پرچمدار روشن‌گری و تبیین حق‌طلبانه در صدر اسلام و با توجه به بیانات «مقام معظم رهبری مدظله العالی» حضرت عمار یاسر مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت.

جشنواره عمار اولین بار بعد از فتنه ۸۸ برگزار شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلم‌سازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه رسانه ملی و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند. این اتفاق باعث شکل‌گیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد.