با شعار «صدای عدالت باشید»؛

آغاز اکران عمومی مستند جنجالی جشنواره عمار/«زمستان یورت»، روایتی از دردهای کارگران معدن

مستند «زمستان یورت» وارد شبکه اکران جشنواره مردمی فیلم عمار شد و علاقه مندان جهت ثبت درخواست اکران این فیلم می‌توانند عبارت «زمستان یورت» را به سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال کنند.

به گزارش «عمار فیلم»، مستند «زمستان یورت» با شرایطی متفاوت از روز ۲۰ فروردین ماه وارد شبکه اکران جشنواره مردمی فیلم عمار شد و علاقه مندان جهت ثبت درخواست اکران این فیلم می‌توانند عبارت «زمستان یورت» را به سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال کنند.

مستند «زمستان یورت» مستندی است که همانند فیلم های گذشته جشنواره عمار وجه استراتژیکی را برای نظام انقلاب اسلامی ایران در بر دارد. مستندی که در آن فریاد مظلومان را به گوش عدالتخواهان می‌رساند، این مستند که به کارگردانی میلاد میرزاباقری در مدرسه سینمایی عمار تولید شده، به حادثه ریزش معدن یورت در ایام انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ و وضعیت کارگران آن می پردازد.

مستند «زمستان یورت» که در هشتمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار موفق به دریافت فانوس ویژه هیئت داوران در بخش نقد درون گفتمانی شد، تا به حال چندین بار جلوی اکران آن از سوی مسئولان، بخصوص در استان گلستان گرفته شده است.

در شرایط اکران این مستند آمده است: اکران عمومی این مستند صرفا به صورت بلیط فروشی مجاز هست و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی اکران مستند زمستان یورت می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مردمی فیلم عمار به آدرس https://ammarfilm.ir مراجعه کنند.