چهارمین دوره جشنواره عمار در غزه با پیام پدر شهید احمدی روشن، افتتاح شد+فیلم

چهارمین دوره اکران‌‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه فلسطین، با پیام ویدیویی پدر شهید مصطفی احمدی روشن برای مردم در محاصره غزه، کار خود را شروع کرد.

به گزارش عمارفیلم، چهارمین دوره اکران‌‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه فلسطین، با پیام ویدیویی پدر شهید مصطفی احمدی روشن برای مردم در محاصره غزه، کار خود را شروع کرد. متن پیام پدر شهید احمدی روشن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم فلسطین و اهالی غزه سلام
با درود بر مردم مقاوم فلسطین و خانواده شهدا و درود بر شهدای فلسطین از عزالدین قسام تا فتحی شقاقی و از شیخ احمد یاسین تا شهید ابوثریا و همه شهدای انتفاضه و درود بر همه اسرای فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی تحت شکنجه های جسمی و روحی آن رژیم قرار دارند.
من رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن هستم ؛ مصطفی از دانشمندان هسته ای ایران بود که تمام توان خود را برای رسیدن ایران و اسلام به پیشرفت همه جانبه گذاشته بود.
او با استفاده از علم خود تلاش می کرد تا در برابر تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران مقاومت کند و در مبارزه علمی با آنان نشان دهد که اسلام نه تنها دین رحمت و سعادت اخروی است بلکه از راه اسلام است که می توان به علم و سعادت دنیوی رسید.
و در نهایت این موساد، دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود که در همکاری با دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی و اروپایی تاب موفقیت های او را نیاورده و با برنامه ریزی دست به ترور ناجوانمردانه او زد چراکه همچنانکه رهبران فلسطینی را مانعی بر بقای اسرائیل جنایتکار می دانند مصطفای من را نیز مانعی بر این امر می دانستند
حکومتی غاصب که شهدای بسیاری را از شما گرفته است و من به واقع مصطفای خود را در مسیر شهدای فلسطین می دانم و به آن افتخار می کنم چون او به آزادی قدس و فلسطین اشغالی ایمان داشت.
امروز هم که با شما صحبت می کنم همانگونه که از ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بوده و هست خود را در مسیر فلسطین و قضیه محوری امت اسلامی می دانیم چرا که امروز بیشترین تحریم ها را علیه ما و به ویژه شما مردم فلسطین و غزه روا داشته شده و این روزها خبردار و ناراحت هستم که مردم در غزه تحت محاصره و مشکلات شدید معیشتی و بهداشتی و از این دست مشکلات هستند و از آن رنج می برند و بدانید که خانواده شهدا در ایران و مردم ایران پشت سر شما بوده و خواهند بود.
و امروز خوشحالم که از طریق جشنواره مردمی فیلم عمار با شما سخن می گویم؛ جشنواره عمار آنچنان که من می دانم در مسیر عزت اسلام و مسلمین تلاش می کند و از اینکه با خبر شدم که چهارمین دوره جشنواره عمار در غزه در حال برگزاری است خوشحال شدم.
فیلم هایی که از ایران در این چند روز در فلسطین اکران می شود بخش کوچکی است از حمایت فرهنگی و هنری و دغدغه هنرمندان ایرانی و انقلابی برای نشان دادن مساله فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی چه آنکه هیچ مبارزه ای بدون مبارزه فکری و فرهنگی و تقویت ذهن و اندیشه موفق نخواهد شد.
برای همه شما آرزوی موفقیت و پیروزی نهایی را دارم و امیدوارم همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا فرمودند به زودی زود نماز را با هم در مسجد الاقصی اقامه کنیم. والسلام علیکم و رحمت الله

گفتنی است بر اساس اعلام جشنواره عمار، چهارمین دوره اکران های این جشنواره در غزه، از چهارشنبه ۲۳ اسفند به مدت ۳ روز در شهر غزه صورت می گیرد و ۱۵ اثر جشنواره عمار و سینمای انقلاب از جمله یتیم خانه ایران، فرشتگان قصاب، سفری برای بازگشت، کلاس، علمک، آنتراکت، بدون مرز، ولد و … برای مردم اکران می شوند. اکرانهای روز پایانی این هفته فیلم نیز به نمایش آثار ویژه کودک و نوجوان اختصاص یافته است.