کار فرهنگی قرآنی، موجب رشد عدالت می شود/برای حل مشکلات، پیشگام شویم

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: باید مسائل را شناسایی کرده و در خصوص آن طرح مسئله کنیم و پس برای حل مشکلات در کشور باید پیشگام باشیم.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از بصیر سبزوار، وحید جلیلی در نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی در سبزوار با بیان اینکه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نیاز داریم که فرصت ها و تهدید ها را بشناسیم و باتوجه به آنها طرح مسئله کرده و در پی حل مسائل و مشکلات باشیم اظهار داشت: نظام اسلامی بهترین فرصتی است که در طول تاریخ نصیب این کشور شده و ما باید شناخت فرصت ها آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید وارد فاز سیاه نمایی و القای ناامیدی در کشور بشویم تصریح کرد: در گام اول باید مسائل را شناسایی کرده و در خصوص آن طرح مسئله کنیم و پس برای حل مشکلات در کشور باید پیشگام باشیم.

جلیلی با بیان اینکه باید انجام کارهای فرهنگی قرآنی منتج به کاهش اختلاف طبقاتی و اهتمام به حقوق عامه شود تاکید کرد: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در برابر کسانی که می خواهند با تهدید ها به کشور ضربه بزنند ایستادگی کنیم.

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار در ادامه با اشاره به اینکه قابلیت های فراوانی در نظام جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی وجود دارد که با استفاده از آن می توانند مشکلات موجود را حل کنند بیان کرد: بیان مشکلات باید سبب ایجاد شوق در افراد برای حرکت به سمت برطرف کردن آنها شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بنده مخالف مطالبه گری نیستم و دربسیاری از موارد در برابر مشکلات موجود مطالبه گر بوده ام عنوان کرد: هنگامی که از کسی مطالبه گری می کنیم نباید وظایفی که بردوش خود ما نیز است فراموش کنیم.

جلیلی با اشاره به ظرفیت های موجودی مانند مسجد و جوانان ارزشی در هر شهر ادامه داد: برای رفع مشکلات باید از خودمان شروع کنیم و خود گام اول را برداشته و از این ظرفیت ها به شکل صحیح استفاده کنیم.

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار با بیان اینکه یکی از هنرها و اقدامات مهم امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی این بود موضوع جنگ که حکومتی ترین کار در کل جهان است را به صورت مردمی اداره کردند افزود: ما نیز باید فضایی را فراهم کنیم که تمام اقدامات به صورت مردمی حل شده و در این فضا در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنیم فرصت انجام کار خیر فراهم باشد.