سینماسیار جشنواره عمار میزبان روستاهای خراسان جنوبی/درخواست مردم روستایی برای تداوم سینماسیار

سینماسیار جشنواره مردمی فیلم عمار در مدت 10 روز، حضور خود در تعدادی از روستاهای استان خراسان جنوبی، میزبان بیش از 3 هزار نفرشد.

به گزارش «عمار فیلم»، سینماسیار جشنواره مردمی فیلم عمار در مدت ۱۰ روز، حضور خود در تعدادی از روستاهای استان خراسان جنوبی، میزبان بیش از ۳هزار نفرشد.

در این رابطه محمد هادی حسینی نژاد مسئول این برنامه عنوان کرد: در جریان برنامه سینماسیار جشنواره عمار در خراسان جنوبی در مدت برگزاری خود در نیمه اول اسفند ماه برگزار شد، مردم ۱۵ روستای شوسف، درح، لانو، قهستان، کوشکک، ماخونیک، علی آیاد، آسیابان درخش، تخته جان، افین، شاهرخت، رقه، موردستان، غنی آباد و چوخاه به تماشای فیلمهای عمار نشستند.

وی افزود: سالن های ورزشی، مساجد، مدارس، نمازجمعه، خوابگاه های دانش آموزی و حتی مراسم های عروسی، ازجمله مکان هایی بود که آثار جشنواره مردمی فیلم عمار را در آنجا به نمایش گذاشتیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: استقبال مردم بخصوص دانش آموزان نقطه قوت و ویژگی برجسته برگزاری سینماسیار در روستاهای خراسان جنوبی بود به صورتی که به طور میانگین جمعیتی بیش از ۲۰۰ نفر در هر برنامه اکران حضور داشتند.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: آخرین اکران سینماسیار در هیات اباالفضل روستای «جوخاه» طبس برگزار شد که در این برنامه فیلم کوتاه «علمک» و «صداها»، نماهنگ «برپاخیز» و «فجر یک» و فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» برای اهالی نمایش دادیم.

وی اضافه کرد: بیشتر مردمی که برای تماشای فیلم های جشنواره عمار می آمدند بسیار علاقه داشتند تا کار اکران این فیلم ها همچنان ادامه داشته باشد و این فیلم ها را به صورت ماهانه برای آنها نمایش بدهیم.

این فعال فرهنگی یادآور شد: «هنگامه»، «ماجرای نیمروز»، انیمیشن های «نبرد خلیج فارس» و «شاهزاده روم»، فیلم های کوتاه «جیب کت»، «شکلات»، «کلاس» و نماهنگ هایی چون «بابا خون داد»، «فتنه شاید»، «صبح پیروزی»، «آقای شاه»، «ما ایستاده ایم» «فجر ۱»، «فجر ۲»  و… از جمله آثاری بودند که در این مدت برای مردم این روستاها اکران کردیم.

حسینی نژاد در پایان تصریح کرد: اگر در آینده مجددا سینماسیار جشنواره عمار در استان برگزار شود در روستاهایی که تا به حال فیلمی در آنها اکران نشده است، حضور خواهیم داشت.