جشنواره عمار برگزیدگان فراخوان «فیلم ما» راهپیمایی ۲۲ بهمن را معرفی کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن تقدیر از تمامی افراد و مجموعه های شرکت کننده در فراخوان ارسال فیلم از راهپیمایی ۲۲ بهمن، اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن تقدیر از تمامی افراد و مجموعه های شرکت کننده در فراخوان ارسال فیلم از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، روایت های حبیب باقرزاده از حضور یک جانباز از تهران، سید محمد حسین موسوی نژاد از حضور یک کودک از بوشهر، شهربانو آتشی از شور دهه هشتادی ها از آباده، زهره خیاط از ماکت موشک ایرانی از روستای شاداب نیشابور، امیرحسین شفیعی از حضور یک مادربزرگ از خوانسار و توحید ابراهیمی از یک جانباز شیمیایی از ساری به عنوان رتبه های اول انتخاب شدند.

همچنین روایت های امیر عباس منجزی از حضور یک کودک از شهرستان شوشتر، زهرا دشتبان از حضور اعضا یک موسسه قرآنی از شهرستان فسا، علی عادل از حضور دهه هشتادی ها از خوانسار، سید حسین حسینی از پرچم از شهرستان نور، محمد دارایی از آتش کشیدن نماد صهیونیسم از نهاوند، سعید خانعلی پور از یک انزجار از بابل، آقای قرنی از حضور طلاب از قم، آقای قربانی از حضور خانواده شهید کمیل قربانی از ویلا شهر اصفهان به عنوان رتبه های دوم برگزیده شدند.

بر این اساس، روایت های آقای مَنگلی از حضور یک خانواده ایرانی از شهربابک، سینا حسین پور از حضور گروه تئاتر نقده، ندا آهنگری از مترسک ترامپ از ارومیه، محسن رخش خورشید از مسئول انقلابی از کلاله گلستان، مهدی کمالی از دانش آموزان دبستان از خمینی شهر و عطیه ذنوبی از حضور اعضا یک هیئت از گلپایگان به عنوان رتبه های سوم اعلام شدند.

گفتنی است به رتبه های اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ هزارتومان اهدا می‌شود و نتایج فراخوان قاب پیمایی(عکس از راهپیمایی) به زودی اعلام خواهد شد.