نظر نادر طالب زاده درباره «به وقت شام»؛

فیلمی پر شات همراه با یک معماری دوربین فوق‌العاده

نادر طالب زاده گفت: فیلمی پر شات همراه با یک معماری دوربین فوق‌العاده بود. فیلم پیرامون موضوعی بود که تا به حال آن را کسی ندیده است، چه مردم ایران و چه غربی‌ها.

به گزارش «عمارفیلم» و به نقل از وطن امروز، در بخشی از این برنامه نادر طالب‌زاده‌ در پاسخ به سوال اکبر نبوی مجری این برنامه درباره عدالت نمایشی در پرداختن به واقعه‌ انقلاب گفت: در سال‌های اولیه‌ انقلاب بسیاری شور آن را داشتند که با ساختن فیلم، زنده بودن سینما را نشان دهند و برخی هم بدون آنکه فیلمی ساخته باشند، سر صحنه فیلمسازی می‌آموختند. غالب آثار آن دوران بدین صورت ساخته می‌شد. فیلمسازی برای کسی که به مدرسه آموزش فیلمسازی نرفته باشد بسیار سخت است و به‌جز موارد استثنا، یک چنین افرادی فیلمساز خوبی نمی‌شوند. در حال حاضر بعد از سال‌ها فیلمسازی برای انقلاب، شاهد ظهور آثار فاخری هستیم که برخی از آنها قابلیت بین‌المللی شدن دارند. من در همین جشنواره هم چند کار خوب را شاهد بودم. ن

بوی نظر طالب‌زاده را درباره فیلم به‌وقت شام آخرین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا پرسید و او پاسخ داد: بسیار فیلم خوبی بود. فیلمی پر شات همراه با یک معماری دوربین فوق‌العاده بود. فیلم پیرامون موضوعی بود که تا به حال آن را کسی ندیده است، چه مردم ایران و چه غربی‌ها. اگر چه در جاهایی کار با شتاب انجام شده و از مسائل به‌سرعت گذر کرده بود اما اثر با یک دکوپاژ پخته بود.