با محوریت دستاوردهای انقلاب؛

جشنواره عمار بسته «ما توانستیم» را ویژه دهه فجر معرفی کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بسته فرهنگی با عنوان «ما توانستیم» شامل فیلم و پوستر ارائه کرد.

به گزارش عمارفیلم، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بسته فرهنگی با عنوان «ما توانستیم» شامل فیلم و پوستر ارائه کرد.
بنابرین گزارش، مستند «مهار نشده» به کارگردانی مصطفی رضوانی، از جمله آثار این مجموعه است. این مستند با روایت یک دانشجوی پاکستانی به مسئله حق استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای می پردازد.
مستند «مردی با آرزوهای دوربرد» به کارگردانی علیرضا بوالی دیگر اثر این مجموعه است. این اثر به زندگی علمی شهید حاج حسن طهرانی مقدم، پدر صنعت موشکی کشور می پردازد.
«هفت دقیقه تا تل آویو» دیگر مستند علیرضا بوالی در این بسته است که به مسئله توانمندی و بازدارندگی محور مقاومت و کشورمان در برابر رژیم صهیونیستی پرداخته است.
مستند کوتاه «شهر شناور» به کارگردانی مجید آسودگان، یکی دیگر از آثار این مجموعه است که به ساخت ناو جماران می پردازد.
مجموعه انیمیشن «تا قاف» درباره دستاوردهای علمی ایران، انیمیشن «پرواز تا بی نهایت»، «مقاومت تا پیشرفت»، «کیمیاگر» و «اینجا ایران است» نیز دیگر آثار این بسته هستند.
همچنین مجموعه پوسترهای «ما می توانیم» هم جهت استفاده در مراسمات دهه فجر ضمن این بسته جشنواره عمار ارائه شده است.
علاقمندان جهت تهیه این مجموعه می توانند به سایت /ekran.ammarfilm.ir مراجعه کنند.
گفتنی است پیش از این جشنواره عمار، بسته فیلم دیگری برای این ایام ارائه کرده است که در سایت /ekran.ammarfilm.ir در دسترس است.