افتتاحیه اکران های هشتمین جشنواره عمار در سیستان و بلوچستان

هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شماری از هنرمندان در زابل آغاز بکار کرد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از ایرنا، امام جمعه زابل در این آیین که در حسینیه شهیدین مصلی المهدی(عج) برگزار شد اظهار داشت: فلسفه وجودی جشنواره مردمی فیلم عمار شکوفا کردن استعدادهای بالقوه در جامعه است.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا گفت: ورود بسیجی ها به جشنواره مردمی فیلم عمار و حیطه های مختلف؛ تبلور پرتو افکنی مدرسه فکری رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: دشمن در مقوله های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی ورود کرده است به طوری که در مقابل فعالیت های دشمن مهندسی معکوس باید انجام شود.

وی افزود: دشمن با هنر فیلم و سریال ورود کرده و توانسته ضرباتی را وارد کند که باید در این موضوعات استعدادهای درون کشور شکوفا شود.

وی راه تقابل و چینش سنگر در مقابل دشمن را متناسب با نوع حمله آن عنوان کرد.

مسئول ستاد اکران عمار سیستان و بلوچستان نیز گفت: اکران فیلم های داستانی، فیلم مستند و نماهنگ از جمله بسته های جشنواره مردمی فیلم عمار است که با توجه به ظرفیت های درونی هر شهرستان اکران کننده ارسال می شود.

حجت الاسلام کاظم زحمتکش اظهار داشت: یکی از ویژگی های جشنواره مردمی فیلم عمار توجه به شهرستانها و نقاط کمتر دیده شده است به طوری که ستاد اجرایی این جشنواره با تقاضای افراد اکران کننده بسته فیلم ها را در اختیار آنها برای اکران قرار می دهد.

وی بیان کرد: فیلم های این جشنواره در مساجد، هیات ها، مدارس و دیگر نقاط اکران می شود.

به گزارش ایرنا در پایان فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند اکران شد.